atsjo Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan ser dagen deres ut og hvordan gjør dere det nå som de har begynt å utforske mer? Gutten min begynte tidlig å krype og er en reser nå. Han begynte å reise seg opp for noen uker siden og uansett hvor jeg setter han fra meg er det rett opp. Eneste trygge plassen viss jeg må gjøre noe er lekegrinda. Viss ikke må jeg kravle rundt sammen med han på gulvet for han er jo så ustødig å plutselig slipper han seg så tør ikke la han holde på uten. Tør dere å la babyene deres krype rundt å styre litt uten at dere sitter der rett bak i tilfelle? Vet jo at de tåler en del knall å fall, men ser for meg det verste klasket i gulvet med hodet først
Poteto Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 dei tåler det.. her er hun mye å reiser seg.. etter tv borde, stuebord å ellers det hun finner.. bare la han utforske litt du
"husmor"med lille Nora Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 mi er snart 9mnd og har 0 vett! hehe. hun kryper og reiser seg opp der det passer hun.. kan ikke gå å vakte på hun hele dagen heller. grett hun er i samme rom som meg men kan ikke sitte bak hun hele tiden. men de små tåler mer enn vi tror. fikk eg beskjed om hos hs. vis dere har fliser ol så kan du slenge ned et pledd bak han. feks. men på vanlig gulv så tåler de å falle. (og hs som sa)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå