Gå til innhold

Går det over i morsmelken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om slankemiddelet effedrin går over i morsmelken, eller om man kan bruke det når man ammer?

Vil gå ned noen kilo etter fødsel, og det har virket bra før, men bør kanskje vente til jeg er ferdig med og amme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som inntas går vel over i morsmelken? Jeg hadde ventet til du var ferdig med ammingen, det anbefales ikke å slanke seg aktivt mens man ammer. Men det du kan gjøre, er å ligge unna brus og sjokolade, drikke masse vann og gå lange turer - kanskje du ikke trenger effedrin etterpå?

Skrevet

Selvsagt vil efedrin gå over i morsmelken som de aller fleste stoffer mor inntar... Og at du i det hele tatt kan tenke på å bruke et ULOVLIG middel til slanking som legelmiddelverket sterkt advarer mot er for meg uforståelig.. At det har gått bra tidligere er ingen garanti for at det går bra nå - og nå er du mor og har ansvar for flere enn deg selv... Håper du tar til vettet og bruker mer fornuftige metoder for å gå ned i vekt..

http://www.dagensmedisin.no/nyheter/2006/06/08/advarer-mot-efedrin-slankin/index.xml

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...