Tante Bassa Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Ville bare fortelle dere krangledamer at nå har jeg født en helt perfekt guttebaby. Takk for god underholdning her på kranglesiden :-)
Ikkelektuell Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye! :-) Ses vel på DiB, da...? ;-)
Ikkelektuell Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Ved nærmere ettertanke så har jeg kanskje sett deg allerede...?
Tante Bassa Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk :-) Har så vidt vært innom Dib. Vi snakkes nok mere der etterhvert.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye, Sonja:) Håper det står bra til med mor og barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå