2 fine små Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei og hopp (ellet svett?) Forstaar det er uante varmetopper i Norge naa, haaper der kos og ikke bare pes.... =o) Selv om varmeoppgang jo er et verste, det er utrolig hva man venner seg til etter en stund. Jeg landet paa fire rene treningsoekter forrige uke, og var i tillegg mye i aktivitet, som aa bade en time og sprelle rundt. Det er jo ikke trening, men absolutt aktivitet! Ellers fikk jeg svoemt 1000 og 800 m, tatt en yogatime og en ganske hard time i studio paa 1,5 time forrige mandag. Denne uken sikter jeg som vanlig inn paa 5 runder, og det er mer og mer svoemming, for det synes jeg er saa smidig. Kjenner samtidig at sykling er godt for kondisen og at vekter er bra for styrken. Yoga gaar jeg som regel en gang i uken, men kanskje smart med to opp mot foedsel, om jeg orker? Vel, glad jeg enda holder ut, og det er heller ikke spesielt slitsomt, saa det er godt. Uke 33 here we come! Husk aa drikke mye (gjerne lunket) vann i varmen. Staa paa alle som trener i sommervarmen! =o)
ebenholts Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vel, jeg sitter her og fryser under pleddet jeg da..... ingen varmetopp i Tromsø akkurat. Men lørdag var en fin dag, og jeg rakk å bli flekkvist solbrent, uvant som jeg er med den der gule på himelen for tida. Forrige uke ble to økter med det som regnes som "trening", magedans og en times trening i basseng. Det var herlig! Denne uka er det ingen planlagte økter sånn sett, både magedans og vanntrim er det slutt på nå. Så det får bli som det blir med de aktiviteter som dukker opp, turer på sykkel eller til fots med hunden min, så langt som bekkenet takler, noe som jo desverre ikke er så langt. Dessuten er vi igang med rundvask av huset, mannen står for det meste av det, men jeg pusker nok litt med sånn smått, og det kan nok og regnes som trim! 25 dager igjen til mitt planlagte keisersnitt!
2 fine små Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Fantastisk at du holder paa 25 dager foer det store skjer! Det er saa viktig om en bare klarer aa opprettholde en slags aktivitetsform, og to oekter samt mye aktivitet er da straalende..... Jeg har 55 dager igjen, og skal holde paa jeg, saa lenge det gaar, men kjenner jo at jeg ikke trenger aa ta meg helt ut, selv om jeg orker det, heller spare litt paa kreftene. Da mener jeg at det blir bare tull aa trene hardt i to timer, bare fordi om formen min faktisk tilsier at jeg kan det, vil heller holde det gaaende lenge og gjerne helt til jeg foeder.... Det er saa deilig aa vaere sterk i kroppen igjen, har ikke vaert det paa mange aar jeg... =o))))))
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Nyter ny uke UTEN vondt i ryggen! Var redd det var svangerskapsvondtiryggen, men det var bare sånn vondt i ryggen som av og til kommer.. Puh! Fortsetter å gå rundt, ikke noe voldsomt treningstempo, men bedre enn sist uke Fire km til nå i dag, men skal gå en tur til i alle fall. Godt! Hyggelig tråd dette! 45 dager til termin! Nærmer seg!
2 fine små Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. juni 2008 Jeg har trent to ganger i vann denne uken, en av gangene ganske intenst og skal paa yoga sent i kveld naa, det blir herlig. Og enda er det bare torsdag, heeeeeerlig. Da blir det kanskje 5 runder denne uken da? Eller i hvert fall 4, som ogsaa er bra. Og til helgen gaar jeg inn i min 34. uke. Hurra.......godt aa vaere i form. =o))
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Må si at trening inne i studio ikke frister så alt for mye i denne varmen, ei heller løpe/gå turer ute i solen... Men jeg har vært på Bygdø og badet 2 dager denne uken (svømt ganske langt) og skal starte dagen på Frognerbadetr i morgen! Min plan fremover er altså hvis sol: 2 dager med morgensvømming Hvis ikke sol: 2 morgentreninger i treningsrommet her på jobben, og yoga for gravide en kveld..
mmagdalena Skrevet 5. juni 2008 #7 Skrevet 5. juni 2008 Så bra med en sånn positiv lenke! Så flinke dere er! Nå er jeg 32 uker på vei, denne uken har jeg hatt 1 time aerobic, 1 time yoga, en sykkeltur (vet ikke helt hvor langt, men en god runde) og noen gårunder i ganske rolig tempo. sykling fungerer bedre enn gåing nå, så blir nok mer av det. Skulle nok gjort mer, men jobben tar endel krefter også, jobber som fysioterapeut, til tider tung jobb. Kjenner det er veeeeldig varmt nå, da...kroppen føles ikke akkurat lett...drikker masse vann, vet ikke helt hvor altblir av, for det blir noen liter inn hver dag. Stå på videre, jenter! veldig inspirerende å lese om det dere får til!
2 fine små Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 6. juni 2008 Vel, lille sprette, her jeg bor skrur de ned air condition til ca `18-20 grader som er iskaldt i Soer Oest Asia!! Saa innendoers helsestudio er noe av det mest avkjoelende man kan finne... =o) Men annsleis i Noreg trur eg. Det samme med yogastudio, merkelig nok, hvor man jo skulle tro det hadde noe for seg at det var mer temperert. Kanskje det er 24 grader der da, men.... Ble ingen trening i dag, eller i gaar fredag, men lekte med barn og ordnet og balerte med dem i 4 timer, det er jammen meg god trim det ogsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå