Gå til innhold

hva er dere utdannet til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva jobber dere med? Hvordan er deres arbeidsdag(sånn til vanlig)?

Hvordan er arbeidstidene og hva er lønna?

:)

takker for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er utdannet til økonomisekretær.

Jogger som barnehageassistent, dadet er veldig vanskelig å få den jobben jeg vil ha... Det er en TRAVEL jobb, men dagen går veldig fort !!

Tjener ca 240 000 i året.

Arbeidstiden er variert da barnehagen er åpen fra 0645 til 1715 ;-)

Skrevet

Jeg er utdannet sykepleier. Er hjemmeværende, men når jeg jobbet jobbet jeg i turnus dag og kveld i tillegg til h ver 3. helg og enkelte helligdager. Hadde en grunnlønn på 290.000 kr. Egentlig en jobb som er lite forendlig med å ha småbarn og lønna er heller ikke til å skryte av. Ellers er jobben med omsorg for mennesker betydningsfull, og får vel satse på at en får lønn i himmelen, hehe.

Skrevet

Jeg er blomsterdekoratør og driver blomsterbutikk med 5 ansatte. Jobber i perioder svært lange dager fordi sesongene er så varierte i min bransje. Jeg tar ut c.a 400.000,- lønn/år men dette varierer noe alt ettersom vi har bra salg eller ikke.

Jeg liker jobben min svært godt og den er mer som en livstil en en jobb. Mye glede og bekymring men det å få til noe på egen hånd er svært givende for meg.

Skrevet

Er sykepleier. Jobber fra 7.30 til 15. Mandag til fredag. Kun tredje hver fredag kveld. Ingen helger.

Etter lønnsoppgjøret nå gikk vi opp til 320 000 i året (åtte års ansennitet)

Skrevet

Er utdannet helsesekretær med autorisasjon. Men siden det er vanskelig å få jobb innen det så jobber jeg i blomster butikk som avdelingsleder for kunstig og avskårne blomster, jobber alt fra deltid til heltid. i fjor hadde jeg 200 000. Bra jeg har en mann som tjener bedre enn meg:)

Skrevet

Jeg er utdannet barnevernspedagog. Har jobbet i barneverntjenesten tidligere, men har vært hjemmeværende/arbeidsledig siden 1.november.