jente Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei,, Jeg har brukt denne kremen tidligere i svangerskapet, og når jeg nå sist var på apoteket sier hun som ekspederer meg, denne kremen skal vel ikke gravide bruke?? Så da ble jeg rett og slett usikker jeg,,,
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Legen ba meg bruke canesten krem og vagitorier i forbindelse med soppinfeksjon tidligere i svangerskapet
hawiis Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Du kan bruke canestenkrem,men IKKE vagitore stikkepillen. Det fikk jeg hvertfall beskjed av min jordmor
Zabbi Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 JOHO man kan bruke begge, men IKKE innføringspinnen!!! Se bruksanvisningen! Soppen sitter invendig, å kløen utvendig, kremen underletter kløen men fjerner ikke årsaken, man er nødt til å bruke stikkpillen for å fjerne soppen. Men må for all del ikke bruke pinnen for å få den inn, for den kan knipse bort i livmortappen, å det kan være usmart. Bruk fingrerne å dytte den opp. Men om man trenger mer enn én behandling ska man si fra til lege å spørre om det passer din kropp. Å ikke snakk med jordmor om medisiner, for de er eksperter på graviditeter, ikke hvordan man skal medisineres under svangerskapet, det har min jordmor vart nøye med å fortelle meg. Hun sa at det er så mye feil råd jordmødre gir ut til sine gravide, for de har så forskjellig utdanning og erfaring, det er alltid lege som ska rådføres når man har et fysisk problem. I sin tur trenger ikke lege være den lureste å spørre om en graviditet, for de er ikke eksperter på det slik jordmødre er. Det er derfor det er to forskjellige stillinger og utdannelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå