Jenter i blått Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Noen som har erfaring med denne? Jeg begynner å bli ganske fortvilet i forhold til denne nå! Den skulle være best i test i forhold til Tv2 hjelper deg, men to forskjellige har konket ut for meg nå! Det begynte med at tulla på 7mnd hele tiden ble vekt når jeg og min mann skulle legge oss (og pga at han jobber sent, legger vi oss på to forskjellige tider), og da kunne hun være våke opptil to timer i strekk. Dette ble selvfølgelig slitsomt i lengden, så vi bestemte oss for at hu sulle få ligge på eget rom for å se om det kunne hjelpe. Pga husbygging bor vi hos svigerfar i en overgangsperiode, så det ble litt vanskelig å sove med dørene mellom romma åpne. Dermed skaffet jeg meg denne callingen. Hun hadde en tendens til å våkne i halv femtida på natta, klokka fem bråvåkner jeg og får det for meg at jeg må inn og sjekke henne. Der ligger hun og hikstgråter! Går tilbake til mitt rom, og der står callingen bare og suser, den sender ingenting! Kontaktet butikken som aldri hadde hørt om dette før, men ba meg komme inn for en ny. Og så skjer søren meg det samme med den og! Noen som har vært borti dette problemet? Evt kan anbefale en calling en kan stole på??
Labambie Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Vi har samme,og det som er greia med akkurat disse er jo at de har så mange frekvenser.. Kanskje du har kommet borti en knapp på enten den på barnerommet eller deres? Det er en hovedfrekvens,også er det to sidefrekvenser. Det er laget sånn fordi det ikke skal ta inn andre.. Se på de om de har samme tall i displayet.. Først og fremst.. Vår også suser men den slår da inn! Om det er helt rolig på rommet hennes lager heller ikke den en lyd.. Suser den går jeg å sjekker.. Kan jo skru opp volumet eventuelt?
Mikkemafian Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Vi sluttet å bruke babycall etter å ha prøvd 2 forskjellige av den typen. Var kke fornøyd i det hele tatt!! Heldigvis trenger vi ikke babycåll så ofte, da løper vi litt opp og ned heller..
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Vi prøvde tre TopCom men bare drit med alle tre!! Bytta til Phillips Avent og er kjempefornøyd!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 vi har den gamle modellen, den som ble test-vinner, og er superfornøyd!! Men etter at den testen ble gjennomført, så kom det en ny modell av topcom, og den har jeg hørt MYE negativt om... Blant annet det som "Jenter i blått" har opplevd, det har skjedd med mange som jeg har hørt om.
2(3) Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Hadde selv 3 av dem, alle klikket etter kort tid. Kjøpte meg også en Philips Avent, ingen problemer siden. Har 5 bekjente med TopCom og samtlige har hatt samme problem- og kvittet seg med dem. Anbefaler deg å få pengene tilbake og kjøpe deg enten en philips avent eller supernova. Hørt mye bra om begge.
Aquarius*Løve & Lille Tvilling Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Hadde akkurat d samme problemet selv også! Babycallen var stille, men når jeg gikk opp lå lillegutt og skrek...... Noen venner av oss hadde samme og den bare Slutta å fungere, var ikke strøm på den eller noe. Gå i butikken å krev pengene tilbake!!! Eller få dem til å bytte i noe som virker!
Jenter i blått Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk for mange tilbakemeldinger! Ja, da er det tydelig at en ikke kan stole på TopCom. Vet seff at en ikke skal stole hundre % på de, men litt mer enn det syns jeg en skal kunne forvente! Syntes i utgangspunktet Philips avent sin var litt dyr, men sånn som det er nå kan jeg ikke ha det, så da bestiller jeg den med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå