jente Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hei,, Hva anbefalles?? Jeg vet ikke om jeg skal ha vong med 3-4 hjul.. Så nå venter jeg spent..
Mamma til 1:)Snart to:) Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 hei. det kommer nok litt ann på hvor du bor. Bor man i by eller en plass det er asfalt er 3hjul helt topp. bor du på landet som meg og det er mye grusveier osv så er 4 hjul veldig greit. Men det er vel smak og behag. lykke til med valget.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Kommer litt ann på hva du liker selv, og på hvordan veiene der du bor er. Men jeg for min del har valgt ei vogn med 4 hjul ( Simo kombi ), fordi jeg føler at det er best for min del, liker ikke de vognene med 3 hjul fordi jeg syntes de er litt ustødige. Men det er mitt synspunkt, og vet om mange som er veldig fornøyde med 3 hjuls vogner å..
KarinB Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 siden du er i tvil kan jeg anbefale 4 hjuls vogn, men at hjulene foran på vognene er "bevegelige" på samme måte som det tredje hjulet på tre-hjulingene. Bare det at de er små i stedet. da får du stabiliteten til en firehjuling, fleksibliteten/styringen til en tre-hjuling og du slipper den bredden bak på vogna som det er på tre-hjulingene. (De er veldig brede bak) Anbefaler teutonia sin!
pusi og lille pusi:) Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 4 hjuling!!!!!!!!!!!!!! uten tvil:) like ikke dem me 3 hjul, syns baggen blir så liten å virke så ustødi... men e ikke sikkert at d e rett.. men æ vil anbefale 4 hjul...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 3 hjul!! Så stilige å se på, og superlette å manøvrere. Vi er superfornøyde med vår 3 hjuling, det samme er venner og familie med sine 3 hjulinger
loffmusa Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 spurte hva de anbefalte i butikken og da svarte de at det selges mest 4 hjulinger, så gikk for emmaljunga edge jg da:)
Mommy 3 Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 3 hjuling - synes de er MYE finere/smartere/lettere/bedre beveglighet/mindre når man klapper den sammen/osv (4 hjulingene er ganske døve, sorry meg). Det at de ikke er stødige er ikke helt sant, de er stødig nok i massevis, hvis de ikke hadde vært det, så hadde ikke Fru Lyng, barnashus, barnevogn spesialisten osv solgt dem. Man skal da ikke ha et barn hengende på utsiden av vognen uansett? Jeg hadde 4-hjuling med førstemann, og 3 hjuling med andremann, begge vognene har sine fordeler og ulemper. Har prøvd begge, og jeg synes at 3. hjulingen er best - men det er smak og behag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå