Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:-) Termin 8 august, og venter en gutt:-) Gleder meg veldig, men er jo forberedt på at det også kan bli julibaby:-) 9 uker igjen! Deilig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 13.08.08 og venter en liten gutt :)

Skrevet

jeg har termin 9.ene august. menstermin dn 8tne så jeg håper den kommer da.. kult med fødselsdato 08.08.08 :-) ellers så er dette min første og vi tror det blir en gutt :-)

Skrevet

heihei!

venter ei jente 06.08.2008!! gleder meg til å nå "mål" nå, begynner å bli veldig tungt å varmen er jo til å dø av!!

Skrevet

hei.

Jeg har termin 22 august og håper at dt ikke blir sept barn, har selv bursdag 7 august og liker denne mnd:)

vi venter ei lita jente:)

Skrevet

Termin 18 aug / UL termin 22 aug. De sier jeg venter en gutt;) så blir spennende å se. Har ei jente som fyller 4 år i september

Skrevet

Jeg har termin 11. august, og regner med å gå over tiden (sukk *)

Skrevet

har alle satt seg opp på terminlista for august bebyer??

kjekt å se hvor dere skal føde.

Skrevet

Jeg har termin 5. August og venter nr 4 ;))

Har en gutt på snart 6år og ei jente på snart 5 år og en liten englegutt f/d aug.- 07

Skrevet

Jeg har også termin 30 august og venter jente. Har ei jente på 8 år fra før:)

Skrevet

Jeg har termin 24 august og har ei jente på 20 mnd fra før.

Skrevet

termin 2 august! dagen etter min 26års-dag:) blir nok verdens BESTE gave :)

Skrevet

Jeg har termin 19. aug, men skal ha ks 31. juli =)

Har en gutt på 11,5 mnd fra før, så det blir to tette med 13 i mellom ;)

Skrevet

venter jente 16. aug. Har ei jente på snart 6 år fra før.

Skrevet

hei. vi venter en liten gutt 15. aug. jenta vår blir 2 på søndag. gleder oss masse

Skrevet

d var jammen meg mange augustbarn:)

jeg venter også et barn i august...har termin 18.08...

jeg og mannen min ble sammen 13.aug og vi giftet oss 5.aug så august er på en måte lykkemnd vår:)

lykke til alle sammen:)

Skrevet

Har termin 7august og vi venter en gutt. Vi har hver vår 10 åring fra før,begge gutter, Så dette blir vårt første felles barn

Skrevet

Har termin 9.08.08 :) gleder meg til å se henne, lukte på henne, ta på henne... åh.. jeg gleder meg.

Skrevet

Har termin 27. aug. Venter en gutt, og har en gutt på snart 3 år.

Gleder meg MASSE! :)

Skrevet

Har termin 12 august,venter ei jente:)

har fra før ei prinsesse på 5,5 år:)

Skrevet

Jeg har termin 18 august og venter ei jente. Dette er mitt første svangerskap :)

Skrevet

Har termin 28 august, og lister meg inn hit et par dager på forskudd:) Aner ikke om minimonster er gutt eller jente, var virkelig ikke interessert i å vise frem noe som helst på ultralyden:) har to gutterr på 9 og 3, og to jenter på 6 og 8 fra før.

Skrevet

Jeg har termin 4. august og venter ei jente. Har to jenter fra før også, ei på snart 15 mnd og ei som blir 3 år i morra! Storpia mi:)

Første kom 20 dager før termin, andre 4 dager over, så ikke godt å vite hva denne finner på.

Skrevet

Termin 18.august og venter en liten gutt:)

Skrevet

Har termin 1 august, venter en jente. Gleder oss masse til å se den lille prinsessen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...