Gå til innhold

Tilfelle eller tilfeldighet....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2,8 år har iløpet av den siste mnd våknet 2 ganger med masse feber.

Han har bestandig koppen sin med seg i senga, og den må fylles ihvertfall 1 gang iløpet av kvelden/ natta. Som regel vann / saft / juice.

Det jeg la merke til var at begge disse gangene han har våknet med feber så har han hatt melk på koppen om natta.

Han har også klaget på ondt i magen...

Kan det ha en sammenheng med at han har drukket mye melk, eller er det bare en tilfeldighet..?

(Begge gangene har jeg bare gitt han en stikkpille og etterpå har han vært helt fin, ingen tegn til sykdom)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Ikke hørt om noen som får feber av melk...

Men du. Jeg bør kanskje ikke si noe siden det ikke var det du spurte om, men jeg kan ikke l være :-)

Få den koppen ut av senga så fort du kan. Tenk på tennene og ikke minst bleieslutt...

Hvis han v åkner og er tørst kan han vel få en slurk vann fra et glass du kommer med. Vår gutt hadde vann- kopp i senga. Det fikk absolutt ikke de to neste barna våre!!!

Skrevet

Nei, heller aldri hørt om det, men d var bare så rart at han hadde fått melk begge gangene...

Drikker egentlig ikke noe særlig melk ellers, så tenkte kanskje at d kan ha blitt mye på en gang eller noe...

Men å få feber var jo litt merkelig.

Uff ja, ikke lett å venne av med den koppen !

Men skal gå igang med det snart, må bare finne energien :P

Skrevet

Kan det være at melken er blitt dårlig så har blir syk av det?

Skrevet

Helt ny kartong :)

Skrevet

Jo men melken kan jo bli dårlig av å være i romtempratur om han har den i senga om natten?

Skrevet

Hmm, ja sånnsett ja ! D har jeg ikke tenkt på. Blir den dårlig så fort?

Skrevet

Nei, den blir ikke dårlig så fort. Men om gutten ikke tåler melk, kan HAN bli dårlig så fort. Melkeintoleranse.

Skrevet

Ja, skjønner ! Han klaget på vondt i magen og...

Skal høre med legen !

Skrevet

Får han diare når han har drikke mjølk?? Gutten min er laktoseintollerang og han hadde konstant diare, fikk det påvist når han var 3år. Han hadde ikkje feber da men diare, klaga heller aldri over vondt i magen men hadde det jo. Men for han så har det alltid vert slik.

Skrevet

Nei uff, stakar liten :(

Nei, ikke merka noe til diare, så syns jo og det er rart, for det henger jo ihop med melkeintoleranse.

Skrevet

Gi han kun vann i koppen,du ;o)

Så sparer han seg for mange timer hos tannlegen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...