Mamma mjaua Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 håper pulsen hans er som den skal, og symfysemålet ser bra ut:D og håper at vekten min har økt, at blodtrykket ikke er høyt og at jeg ikke har noe tull i urinen hehe. hmm.. vet ikke hva jeg skal snakke med henne om da, noen som har noen gode forslag? kommer alltid på såå mye når jeg kommer hjem. skal hvertfall spørre om litt saker etter føsel om klær og amming hihi. men kommer ikke på noe om graviditeten nå, helt blank:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå