Gå til innhold

Dere tenker ikke på aleneforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det diskuteres om man kan dusje eller hive søppel når ungen er alene. Skulle jeg ha venta til noen samboer hadde komt hjem hadde det blit fint lite hygiene og renhold her. Og jeg påstår hardnakket at ungen har hatt, og har det helt fint, selv om han har blitt overlatt til seg selv både når jeg har henta post, vært ute og tatt en blås, kasta søppel eller tatt en dusj. og ofte en lang en sådan. :-p

*litt oppgitt sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn forn uft er på sin plass. Å gjøre nødvendige ting som dusje, gå ut med søpla, makke snø, klippe plena osv mens man feks har e sovende baby innendørs er helt greit. Jeg sitter ofte ute jeg på kveldene når det er sommer, ser til ungene et par ganger og så hører jeg dem hvis de våkner.

Er ikke enslig forsørger, men mye alene med ungene...

Skrevet

Signerer denne ca. tjuetusen ganger:-D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har gjort andre ting enn å dibbe i helga (jøss??) og har ikke fått med meg denne diskusjonen... men kan man ikke gå fra barna??

Det er nettopp det barnefar til eldste IKKE gjorde, og nå skal ho ha selskap 24/7!!!! Jeg er MEGET glad for at minsten klarer og underholde seg selv! Da kan jeg gjøre husarbeid, og han kan leke alene...tom i en annen etasje! Kill me...

Skrevet

Erru heelt gææærn? Annen etasje? hihi...

Mitt poeng også. I dag som jeg har en (nesten) 6 åring i hus kan han fint være alene mens jeg stikker på butikken eller trasker opp til naboen en tur. Hadde nok ikke fått hverdagen til om jeg måtte dusje med han på armen og hatt han i skjørtet hele dagen nei.

Skrevet

Hehehe det skulle tatt seg ut, ser for meg at du har Guttongen trygt plassert på ryggen mens du dusjer:-P

Gjest irismor
Skrevet

Snuppa satt/lå i lekegrinden mens jeg dusjet, gikk på do, hentet post, kastet søppel eller var i kjelleren og satte på en vaskemaskin. Eller så gjorde jeg de tingene mens hun sov i senga si.

Kjære vene man kan da ikke ta helt av heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...