3barnsmamma Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Lille tulla på 1 år sliter med eksplosive rennende bleier i to døgn(som følge av omgangsyke) Noen med tips om hvordan stabilisere magen hennes?
AnonymeAnine Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg kan bare de tradisjonelle rådene som blåbær/blåbærsaft, salte kjeks, loff... Det har fungert bra på sønnen min når han har hatt løs mage.
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 farris og eplenektar er veldig bra. det brukte jeg på dattera mi. blander det sammen og rister ut mesteparten av kulsyren. fikk beskjed av legen om å gjøre det sånn.
berta Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Halvt med eplemos og farris. Det har i alle fall jeg god erfaring med. God bedring :-)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Biola med blåbær. Legen vi var til med Amalie når hun var plaga med kraftig diare var og gi tørt lyst brød..
3barnsmamma Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk,skal begynne å prøve ut noe av tipsene
♥ Smurfen ♥ Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Kjøp idoform kapsler på apoteket og cola. Så åpner du kapslene og heller det i flasken med cola.. (men husk å riste flasken) sånn at kullsyren går ut... Dette hjalp fort når datteren våres var dårlig i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå