Gå til innhold

Kvalitetsbevisst når det kommer til rompetørk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det egentlig akkurat det samme hva du tørker deg bak med av dopapir?

Jeg er ikke så nøye på det, men sambo klager alltid hvis jeg kjøper noe annet enn Lambi. Han sier det er vondt å tørke seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, egentlig. Men nå er det innsparinger her i huset, så da blir det billigpapir selv om det nesten like gjerne kunne vært avispapir.... Hehe. Lambi er herlig:)

Skrevet

jeg kjøper alltid den serla ett eller annet, med ekorn på, for den holder lenge. Synes Lambi er veldig dyrt og blir borte med en gang.

Men styrer unna de "gråeste" rullene, blir som å tørke seg med sandpapir

Skrevet

Hehe, ja, faktisk. Jeg kjøper alltid ubleket grovt dopapir. For det første tåler jeg ikke krittbleket papir med motiv og annet dill på, da får jeg soppinfeksjon/kløe nedentil. For det andre synes jeg det skal kjennes at jeg tørker meg, da føler jeg at jeg blir ordentlig tørket. Akkurat som at jeg foretrekker litt ru håndkler fremfor silkemyke, synes sistnevnte ikke har noe sugeevne i det hele tatt og man er like våt etter å ha tørket seg med slike håndkler. Nei, ja takk til dopapir som det er litt tak i, hihihi..

Skrevet

Vi kjøper inn stort via jobben til han jeg bor med.. Billig, men også mykt og godt.. Ikke noe godt å bruke gråpapir nei.. :o)

Skrevet

Jeg kjøper også serla, synes det er god og drøy..Men da klager sambo.

Skrevet

Her går det kun i Lambi! Har typisk preggismage så da er det greit med noe som er litt mykt og godt. Faren er at vi blir så godt vant at jeg ikke tror vi klarer å vende tilbake til den billige typen.

Skrevet

Her går det i Serla maximeter - tørker godt og er drygt :)

Lambi = kløe :(

Skrevet

Vi bruker first price eller coop sitt dopapir. Akkurat passe mykt!

Skrevet

Japp, her kjøper jeg det som er billigst (og best). Får fnatt av å tørke meg i ræva med små nisser eller hus eller hjerter eller spiraler. Papir til den enden av kroppen skal være ensfarget. Og Lambi feks er så ekkelt for man må jo ha 4 meter papir for at det ikke skal trekke gjennom til fingrene som tørker.

Skrevet

Vi bruker ica sitt.. Det er mykt og billig.

Og forresten, er det ikke sånn at kvinner helst ikke skal bruke sånn dopapir som er "sandpapir"?? Mener å ha hørt det ikke er bra for slimhinnene p.g.a det er så mye lim i det papiret?!

Skrevet

KUN Lambi her i huset:-))) Hender seg at jeg kjøper ett annet merke hvis lommeboka er skikkelig slank i slutten av mnd, men hovedregelen er Lambi.

Hadde en gang omgangssyken med diare og billigpapir- ALDRI MER!! Auauau rompa mi...

Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva slags dopapir vi har. men kjenner en som må ha 4 lags dopapir... ordentlig nøye på det, tror de kun har det på Lidl, lurer på hva han skal gjøre når Lidl blir/er nedlagt i Norge..

Skrevet

Jeg er ikke så nøye på det, kan godt tørke meg i røven med billigpapir... Men sambo skal ha Lambi, for det sitter visst ikke fast på tissefanten når han tørker seg... Haha, må le litt av han. Sitter når han tisser gjør han og, for han har hørt at hvis han ikke sitter og tisser, kommer han til å tisse på seg i tide og utide når han blir gammel. Jaja, sier jeg bare.

Skrevet

Kjøper det billigste her, 11-12 kr på rema 1000. Kan ikke si at jeg merker så stor forskjell jeg, da. Ikke sambo heller.

Skrevet

Kun Lambi til min Rompe/Tissetuss!

Der er jeg meeeget kvalitetsbevisst...... :o)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Liker best de som er laga av returmateriale...bra for miljøet og bra for meg!:-)

Skrevet

lambi lambi tørkerull fyller våre rompehull:) tjihii...eller dorull da...

Skrevet

Hvis du fortsatt vil kjøpe Lidl-produkter:

Bli med og stem over at billige Lidl-produkter skal selges i REMAs butikker:

www.rema.no/dubestemmer

Ps: Du kan også vinne gavekort!!

Skrevet

Enig.

Lambi er et elendig dopapir.

Skrevet

Kjøper helst Lambi;)

Skrevet

Lambi koster alt for mye, og de der aller billigste må en jo bruke en halv rull om du gjør nummer 2. Kjøper på Europris jeg, 22,90 for 6 ruller som varer lenge..

Skrevet

Samboeren klager han også.

Lambi eller en sånn lilla 12pakning fra Kiwi. Hvis ikke drar han på butikken og kjøper ny..

Jajaja :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...