Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan går det an å huske så mye egentlig? Jeg blir helt matt, jeg. Fullt hode allerede, og en tredjedel av pensum igjen.
Inga Bling Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Husk grunnlinjene. De store innenfor hver retning. og fordyp deg i noe. og vri oppgaven inn på det du kan. Ped er et modningsfag. Om to år skjønner du og husker ting som du ikke helt ser i dag.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Mulig det...akkurat til denne eksamenen, så er det mye puggestoff. Didaktisk pedagogikk. All slags læreplaner, læreplanteorier, vitenskapshistorie, pedagogisk idehistorie, skolens funksjon i samfunnet, skole og hjem, lærerrollen und so weiter und so forth. Det er en salig blanding over et ganske vidt spekter. Jeg vet ikke helt om sensor nøyer seg med at jeg vet at opplysningstiden kom etter oldkirken og at lærevansker er en ille sak :-D
Inga Bling Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Skriv at de fem ferdighetene er viktig, og at k07 er en minimumsplan i motsetning til draumkvedet fra 74 som var en maksimumsplan. Læreplanteorier suger. Brooms taksonomi. Ørk.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal ikke skrive. Hadde det enda vært så vel, men jeg skal snakke :-/ Alt avhenger av et bittelite tidsrom hvor man ikke får tenke seg ordentlig om en gang.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. juni 2008 Blooms taksonomi, mener jeg å huske det var. Han/hun mente en burde dele inn fagene etter psykologiske evner. 1) Kogntive evner - teoretiske kunnskaper 2 Affektive evner - etikk ol 3) Psyko-motoriske evner - K&H, ballteknikk osv Det gikk forøvrig helt fint i går :-) Var superheldig med lapp nr 2.
supergyda Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Vet det, men hun over hadde skrevet Broom, som jo er noe helt annet :-) Grattis med eksamen!!
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. juni 2008 Aaaahh...det så jeg ikke en gang. Takk takk, nå bader vi på terrassen. Life is good :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå