Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er favoritt leken til ditt barn på rundt 9-10 mnd.

 

Tenkte jeg skulle handle litt nye leker, men syns det er vannskelig å vite hva jeg skla kjøpe, så trenger litt hjelp:)

 

Lurer også litt på hva barna deres på tre år liker og leke med?

 

Snuppelure her har helt oppheng i kjøkken/lage mat osv. Veldig opptatt av dukker og rollespill om dagen. Merker også at hun syns det er gøy nå med lego, perler og små figurer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa som blir 3 år i sept. elsker å leke med dukka og vogna si, og ikke minst rollespill. Leker også mye med kjøkkenet sitt, serverer "brødskive og kaffe" til oss dagen lang. Har også begynt å like å male og perle, og ikke minst, hun elsker å være ute. :o)

Skrevet

Høres veldig ut som min jente det der. Artig når de lever seg så inn i leken.

Roper jeg navnet hennes får jeg kjeft fordi hun da heter mamma, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...