Piipii Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hva er favoritt leken til ditt barn på rundt 9-10 mnd. Tenkte jeg skulle handle litt nye leker, men syns det er vannskelig å vite hva jeg skla kjøpe, så trenger litt hjelp:)
MathildeC Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 He he, alt som ikke er leker... det nyeste er å ta en av veskene mine og putte masse småleker oppi, så tar hun utav og legger i igjen.. Alt som er i huset som ikke kan skade henne får hun leke med for tiden. Den nyeste ordentlige leken jeg kjøpte er et fisher price tog som tuter litt. Hun synes den er ok. Og litt slike trykke på-lage lyd leker. Men som sagt går hun fortere lei av disse enn av ordentlige ting.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Enig med deg her ja. Har sagt vi kan gi bort alle lekene hjemme for de er ikke så spennende lenger Men, når hun leker litt er det ting med lyd. Vi har ei skillpadde fra fisher price som synger alfabetet; den er fengende. Da klapper hun i hendene og smiler. Pussleballen er også kjekk. Rister den og studerer klossene som skal oppi.
trulletrollemor Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Den gule skolebussen fra Fischer Price har vært en suveren leke hos oss. Sønnen vår fikk den etter at han forelsket seg i den hos en venninne, og han har lekt med den jevnlig til nå (nå er han 3.5 år). Og datteren vår på snart 8 mnd har denne bussen som soleklar favoritt. Jeg vet ikke hva det er som er så fascinerende med bussen, det er ikke bare lyden i alle fall (den har litt lyd, men ikke så ille som mange andre leker).
tittentei... Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Alt annet enn hans sine leker er gøy.Kjøkkenutstyr,sleiv-målekopper osv.Tomme esker,reklame hehe.Men han liker lyd,så leker med lys og lyder fenger min gutt:)
noLadyjustME Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Er nok som de andre sier, helst det han ikke får love til:p fjernkontroller og mobil, og selv om han har fått eget(uten batteri da klart) så er min mest spennende,hihi! Men jeg kjøpte netopp en "gåbil" og trillebåre med spann, spade og vannekanne, det var bra favoritt:D også en Cheeta-hjul med ball oppi så lager lyd når han skuer den-fra Fisher Price.. Tror nesten du kan bruke fantasien, og det meste slår an:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå