Gå til innhold

Dusjer dere mens babyen sover??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil påstå å si at jeg hører jenta mi bedre om jeg er ute med bosset, enn om jeg står i dusjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det når Amalie var lita ja..

Kommer til og gjøre det denne gangen også..

Men dusja med døra åpen, men alikavell, kan da ikke sitte og vente flere timer til sambo kommer fra jobb med og dusje og hvorfor ikke ta det mens ungen alikavell sover..

Skrevet

ja det er jo når han sover at jeg har tid til å dusje. men jeg har alltid ytterdøren låst,for det bor mange merkelige folk i bygget vårt.

er faktisk ute med bosset også.

Skrevet

Ja, jeg hadde ikke andre muligheter hvis ikke faren var hjemme

Skrevet

Jepp, jeg har nettopp komt ut av dusjen nå, å Emil sover... Har både ytterdøren å verandadøren låst.

Skrevet

Jeg gleder meg til hun skal ta morgenhvilen, for da kan jeg endelig dusje;) hehe

Skrevet

Gjorde nok det ja...ikke lang dusj, men en kjapp en i hvertfall. Hvis ikke så hadde det blitt lekkert og intressant lukt....stort sett alene med 3 unger i flere dager, noen ganger i flere uke pga jobben til samboeren. Så da måtte jeg jo dusje, og helst når ungene sov.

Skrevet

Gjorde det da frøkna var liten og sov inne, men hadde med babycall inn på badet, jeg da... Har philips sin med lys som tennes når den tar opp lys så lett å se gjennom dusjveggen! ;) Nå er hun med på badet mens jeg dusjer.

Skrevet

ja, da jeg hadde baby gjorde jeg det.

Skrevet

Dusja når ho var våken og eg. Enten var ho i vippestolen eller i vognbagen med meg inne på badet.

Skrevet

Nei,hun sitter i vippestol foran døråpningen.

Skrevet

jepp. men har babycall på og den lyser blått vis hun er vaken. så ser det godt.

Skrevet

dusjer alltid på morgenen jeg, om gubben er hjemme eller ikke:-) Som regel så var/er hun våken når jeg dusjer, sitter i stua og ser på barnetv som regel begge to. Stua er rett ved badet og jeg har alltid døra åpen. Sånn har vi gjort det nå i 4,5 år og det har aldri vært noe problem.

Skrevet

Er alenemor til ei lita snuppe på snart 3 mnd, så jeg kler henne helt naken, legger en håndduk i vippestolen og der sitter/ligger hun å leker seg med bamsene som henger over, mens mamma tar seg en dusj:) Hun er såå fornøyd med å få ligge der naken å sprelle:-)

Vippestolen står selvfølgelig på badet da;)

Skrevet

Dumt å slutte å dusje bare fordi man har fått barn...De fortjener å bo i ryddige hjem og ha mødre som lukter sånn nogenlunde ok, eller hva? Når Barna sover er en glimrende anledning til å få seg en dusj og å kaste søppelet. :)

Skrevet

Signerer Ma Baker!

Jeg er stort sett alene med ungene, skal jeg slutte å dusje da?

Greit med storesøster på 4,5 år, hun klarer seg foran tv'en f.eks. Men lillebror på 16 mnd kan ikke bare plasseres et sted, hverken foran tv'en eller i vippestol, hehe.

Jeg må da få dusje! :-O

Skrevet

enig med deg Ma Baker..

de sier man ikke har tid til lange gode dusjer..

det har jeg nesten hver kveld jeg,ungen sover og jeg kan pleie meg selv..

orker ikke gå rundt å være redd for at noe skal skje hele tiden,må sitte med ungen på fanget resten av livet da,og da kommer han sikkert til å dø av både lukta og kjedsomhet uansett så.

Skrevet

Klart jeg dusjer selvom ungene sover.. Så om du skal noe tidlig en dag så har du klokken på - vekker babyen for å så gå i dusjen ? hvorfor ikke da bare dusje og gjøre deg klar før man vekker baby og gjør den klar ??

Så ja.. Dusje MÅ man selvom man har fått barn

Skrevet

Man må jo dusje selv om man har fått barn. Satte enten minsten i vippestol på badet ellers så dusja jeg mens han sov. Han har soverommet 20 cm fra badet og døra var åpen. Tror folk er fullt i stand til å finne løsninger på hvordan man gjør slike ting.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det gjør jeg da...? Glimrende anledning til slikt!

Skrevet

Med en unge som våknet av ingenting gjorde jeg ikke det, men utsatte det til mannen min kom hjem slik at jeg kunne dusje så lenge jeg ville. Det er utrolig irriterende å måtte gå ut av dusjen for å roe babyen når man er fullstendig innsåpet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...