gullunge+1imagen Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Tror dere sambo fikk sjokk eller når han våknet av at jeg stod å småskrek og hoppet på gulvet midt på natta nå som var?? Hehe. "Hva i..?!, hva er det som skjer??"..- Leggkrampe!! Synes det begynte litt i det tidligste laget, 24 uker på dagen! Dette kommer til å bli tøft, har vondt når jeg går i dag også:/
Amalie skal bli storesøster Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Å herregud, det hadde jeg helt glemt at man kunne få som gravid! Jeg var skikkelig plaget av det forrige svangerskap, men det var faktisk blåst ut av hjernen min. Håper virkelig at jeg slipper det denne gangen, for det gjør vondt! Må le når jeg tenker på det. Jeg vekket også sambo utallige ganger med spenning, banning, rop og hinking på gulvet. He he. Leggkrampe av alle ting...
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Prøv magnesium og vitamin b (eventuelt også kalsium). Det har hjulpet meg med både leggkrampene og den forferdelige uroligheten i beina.
gullunge+1imagen Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 Det skal jeg virkelig prøve ja, for dette er fælt.. Hadde en del leggkramper sist svangerskap og, men innbiller meg at de begynte seinere.. uff og uff.. Hehe.. Stakkars sambo, trodde det var fødselen som var i gang flere ganger sist.. Mener å huske at det bare blir verre og verre så her skal det virkelig prøves å forebygges! Sambo er flink da, knar meg alt han kan i halvsøvne:D
<3 mine søte små<3 Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg er 21 uker,, og plaget med leggkrampe side uke 18... er ganske plagsomt...og VONDT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå