1kar&1møy&meg™ Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Nå har tydeligvis vesla hatt sin 5 ørebetennelse. Hun er bare 20 mnd og jeg lurer egentlig på hvordan dette skal ende.... Noen som har noen gode råd om dette. Er det sannsynlig at hun må ha dren etterhvert? Hun begynte å renne i øret i går og jeg fant mer gult gøsj der i dag morges. Hvor lenge bør jeg vente før jeg evt oppsøker legen? For noe herk dette er!
Sjokoladekaka Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 oppsøk lege kvar gang det er noko med øyrene, fordi du då får dokumentert kor mange øyrebetennelsar ungen har. Sjølv om det er "lite" teikn på sjukdom. Det er nemlig ikkje bra om det går "ukontrollert" hol for ofte, då dette kan føre til arrdannelse på trommehinna, som igjen kan gje trøbbel med hørselen for resten av livet. Då er det betre at ungen får sett inn dren, for det er stor sannsynlighet for at ho går med kronisk væske på mellomøyret. Mi har hatt dren, og eg "sprang" til legen for det minste ang øyrene. Berre for at det skulle vise i journalen hennar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå