Dronningen! Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hvordan var det ved sjøen i går? Vi hadde en strabasiøs båttur i Prekæsland og jeg er støl i muskler jeg ikke visste at jeg hadde:o)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Solskinnsfeen min! Dere driver med båt, ja? Imponerende. Det eneste jeg kan om båt er at den er våt under. Hva slags båt da? Tøffinger! En fantastisk dag, totalt sommer og bare første juni... Sjøen er livgivende, ikke minst når man allerede har så vondt i hue og sånn at man ikke orker lyder - da var det faktisk deilig med måkeskrik og skvulp.... ikke måkeskvulp, da, det hørtes faktisk veldig guffent ut. Men i tretida døde jeg helt, kom meg hjem og i seng og sov til halv åtte i dag morges - jippi. Nå har jeg bare allergi og vond hals, begge kan jeg gå med på å leve med sålenge hue henger på. I går var det så ille at jeg ikke klarte å tenke ut hvordan jeg kom fra Majorstua til E18.
Dronningen! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2008 Driver og driver? Mannen driver, jeg er gallionsfigur! Vi har en liten RIB (gummibåt) med plass til 7 stk og passe stor motor. Går så det holder for oss 3. Men drømmen er myyyyye større! Sjøen er glede! Med skvulp, snegler, skjell, saltvannslukt og deilig å bade i. Flisa badet i går sammen med farmor mens vi lå langflate i sanden. Tenk om sommeren blir slik? Det å legge seg tidlig kommer det med alderen? Jeg er helt frisk (nesten) og jeg var i seng kl halv ti!
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Hehe, mulig det er alderen som gjør det. Men å legge seg halv fire på ettermiddagen og sove rundt håper jeg tross alt ikke kommer til å vare, da er det ikke så mye igjen av døgnet. Sommerunger er de søteste i verden, mi er for tida overbevist om mange ting: hun kan svømme, hun kan stå på hodet, hun kan stå på henda og hun kan slå hjul. En litt streng dommer ville muligens ikke gitt henne rett i noen av påstandene, men hun er lykkelig stolt og litt nedlatende overfor sin mor, som aldri har kunnet slå hjul.
Dronningen! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Alder er bare tall, kanskje vi ikke er helt vant til solen ennå?? Sommerunger er herlige ja:o) Bør vi ha en *slå-hjul-konferanse"? Mange år siden sist men jeg tror jeg skal klare det ennå. Du klarer det sikkert også med Arne i bakgrunnen og Thorstvedt foran... Ha en strålende dag i solen:o)
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg kan ikke slå hjul uansett hva du byr meg - ikke Thorstvedt i fri dressur engang. Har aldri kunnet det, ikke som barn heller, og ditto håndstående... Konferansens mål måtte i så fall være å finne måter å bøte på dette.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Forresten, nå skal jeg på JOBB. Det er meningsløs bruk av sol. Hmpf. Bare fordi de betaler lønna mi trenger da ikke bety at de kan innkalle meg sånn uten videre?
Dronningen! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2008 Bortkasta sol med andre ord! God tur og grav deg ned i tide:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå