Thula Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Det er sommer og endelig skal vi nyte godt av å bo så nærmt et deilig ferskvann som gi gjør. Vi har flytebrygge nesten rett utenfor døren vår, og i sommervarmen lokker vannet veldig. Vi var for å bade i går, og koste oss veldig... MEN: 5-åringene har på seg flytevester. Da kan de padle rundt, hoppe fra bryggen og herje på uten å bekymre seg. Desverre har vi ikke så liten flytevest til 2-åringen, og da jeg prøvde på en som var litt for stor så sank hun nesten under og fikk panikk. Baderingene vi hadde var litt for store og ellers hadde vi bare slike store runde svømmeringer. I fjor brukt hun en svømmering med "bukse" nedi, men den var opp til 9 kg og hun er nå 13 kg. Vi må ha et eller annet som hun kan flyte i, for det er ikke grunt der så skal hun bade så må hun flyte, rett og slett.. Hva bruker dere på 2-åringene?
Sjokoladekaka Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Skulle vi på stranda med mange mennesker, så brukte eg rett og slett redningsvest(sånn orange med skikkelig krage). Då kunne eg slappe litt av. Ellers har eg brukt armringar når ungane har vore under tett oppsyn og i nærleiken av meg. Har aldri likt sånne mageringar, fordi eg sjølv hadde ein fæl opplevelse med det; fekk den ned på føtene, slik at hovudet kom under vatn, og eg hadde problem med å komme meg opp. Fekk faktisk vannskrekk av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå