Gå til innhold

Termin i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Masse maserier i natt. Fikk ikke sove før kl. 3. I dag er det ingen tegn til at babyen skal komme. Fikk nr. 1 17 dager før tiden og er lei nå :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også har termin i dag. Jeg prøver så godt jeg kan å tenke på andre ting, er sååå utålmodig nå. Har mye energi, men null tiltakslyst:(

Skrevet

Jeg har også termin i dag.... Var så sikker på at noe skulle skje i helga. Men da får vi heller bare vente og uansett så¨går det ikke mer enn 14 dager før vi får treffe lillegull.

Jeg var hos jordmor på torsdag og da hadde jeg 2cm åpning som hun tøyde til 3 cm og hun kunne kjenne hodet til babyen....da ble jeg så gla for jeg trodde nå skulle ting skje. Men det var bare lureri, så nå skal jeg ikke ha noen forhåpninger....

Lykke til også krysser vi fingrene på at vi snart føder, for kjerringrådene funker ikke....for meg ihvertfall!

Skrevet

Lykke til begge to!

Skrevet

....og jeg har termin i dag :) Håper magen er tom før helga......

Skrevet

Termin i dag ja:-) Spennende!! Krysser fingrene for at vi alle har nurkene ute iløpet av uken/helgen!! Lykke til jenter!

Skrevet

Har også termin i dag, og ble strippet av jordmor tidligere i dag.

Var veldig moden, 2 cm åpning og kjenner mye murring i mage og rygg nå, så kanskje i løpet av morgedagen...

Stripping har funket begge gangene jeg har født tidligere.

Lykke til alle sammen, håper vi ikke må vente så lenge nå...!

Skrevet

Lykke til!! Blir misunnelig nå ;))

Skrevet

Hm... men jeg sitter her fortsatt, da...

Vært til ny modningsakupunktur og har masse nedpress, men ingen rier, da.

Får håpe kroppen er klar snart!

Skrevet

Hadde termin søndag, og ble "strippet" igår.. Hadde 3 cm åpning. Hadde mye murring igår, tok paracet for å få sove.. (har vært mye plaget med maserier) Lurer på om paraceten stopper opp det som kan bli ekte rier? Nei, er vel litt rart det..Idag er jeg frisk og fin.. Akkurat hatt meg en rask gåtur for å se om det hjelper.. Er litt engstelig for å ha sex, nå når jeg har åpning, synes det er litt ekkelt.. JM kjente påhodet til babyen igår.

Skrevet

Jeg venter også ennå.... jeg ble tøyd til 3 cm på torsdag det er jo snart en uke siden...

Så lurer på hvor lenge jeg kan gå med slik åpning? Jeg er jo helt moden, men ikke funker kjerringrådene heller.....hm...kanskje jeg skulle prøve trappene?? Sambo vil heller ikke ha sex pga at jeg har 3 cm åpning....det er irriterende for å begynner jeg å bli desperat...

Skrevet

Det er ikke noe problem å ha sex selv om man har åpning.

Vi har vel ikke hatt så ofte sex som nå på lenge... ;-)

Fikk sterke kynnere av det i helgen, men de siste dagene har det ikke hatt noen effekt.

- Kanskje sæden har mer krutt i seg når den er eldre..?! :-P

Skrevet

kanskje sambo hører på deg...hehe..

Nei han sier det blir ekkelt å tenke på at han spermer babyen i håret. (som han selv sier)Siden jordmor sa hun kunne kjenne hodet på baby... Vi og hadde masse sex før den dagen jeg var hos jordmor.... kanskje derfor jeg har blitt moden og går med 3 cm åpning... men ingenting mer skjer...

Hva gjør du i ventetida Tommelise *på overtid*??

Skrevet

Hvor mange dager er dere i + eller - ift menstermin?? Jeg er 14 dager over menstermin, og vil derfor i gang snart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...