Gå til innhold

Inspirert: Er det bare jeg som IKKE HAR BABYCALL???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn jeg, og aldri hatt noen babycall.... Bare meg?

(Og ja, henter posten og bærer ut søppla mens barna sover...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har babycall, men har aldri brukt den til snuppa :)

Testet den ut som walkie talkie jeg og sambo den dagen vi kjøpte den hehe, men har aldri funnet en annledning hvor det har vært nødvendig med babycall etter at snuppa kom til verden.

Skrevet

nei, vi hadde gammel en som konka et par uker etter at vi begynte å bruke den. Hun ligger i 2. etg, men vi hører om hun skriker. Og selfvølgelig henter vi posten og bærer ut søpla.

Skrevet

Snuppen sover ute på verandaen, og jeg hører ham ikke inn hvis jeg ikke har babycall....så jeg er ganske så avhengig av den ;-)

Skrevet

Har ikke. Leiligheten er så liten av jeg hører han uansett hvor jeg er, bortsett fra i dusjen. Og rommet hans ligger ut mot hagen, så jeg hører han om jeg sitter der

Skrevet

Har 2 ungar, og har aldri hatt slike ting:) Ser andre som er heilt avhengige, men faktisk er det noke dei har gjort seg til sjølv:) Det går jo heilt fint uten, og har gjort det i 100-vis av år;)

Veit til og med om dei som har sånne med kamera, så dei kan sjå ungen i tillegg til å høyre. Syns det er hysteri;)

Eg er aleinemor, og har både henta posten, og tatt ut bosset; til og med tatt bosspannet til henteplassen;) Eg kan også finne på å prate med naboar på vegen. Jobbe i hagen gjer eg også;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...