Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Før i tiden marsjerte jo mannfolka ut i kamp og lot kvinnene sitte hjemme og tvinne tomler. Nå er vil likestilte, så hva hadde du valgt? Jeg må si at jeg hadde samlet ungene og flyktet med halen mellom beina. Drit i å forsvare landet mitt, det viktigste er at ungene er trygge. Så jeg hadde stukket så langt avgårde som det var mulig å komme og satset på at andre hadde klart å fikse opp i grumset. Det er kanskje ikke noe jeg er stolt over, men det ligger i mitt instinkt. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Jeg ville nok gjort som deg. Farmor rømte til fjells med sine barn og nevøer og nieser da 2. verdenskrig kom til Norge. Selv tror jeg jeg har en viktigere funkjson som barnepasser i en krig enn som frontkjemper. Tror ikke jeg ville vært spesielt tess som soldat uansett (mangler jo fullstendig trening), og noen må jo ta seg av barn/gamle/syke.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Tatt vare på mitt og mine....selvsagt....jeg er ingen soldat....
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Egner meg mye bedre innen sanitenten og barnepass enn som soldat. Så jeg hadde dradd til fjells med småttene.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 jeg og ville rømt.. tror ikke på at vold løser noen ting.. hadde prøvd å overtale min kjære til å bli med oss også.. vet ikke om jeg hadde klart å lure på om jeg noen gang fikk se han igjen.. jeg synes krig er så trist, sukk... det er de som sitter i sine trygge hus som feiginger som starter og styrer krig, mens det er de uskyldige som må føre krigen og sivile som blir rammet.. liker ikke sånt jeg..
grå :) Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 hadde nok tatt med meg barna dit det var tryggest og heller hjulpet der det trengtes uten at det gikk utover barna.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #8 Skrevet 2. juni 2008 Stikker til et annet land, hvor de har skikkelige soldater. Tror helt ærlig at hæren i Norge ikke er kapabel til å forsvare noe annet enn pc`ene sine.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Hadde gjort som deg HI. Tatt sønnen min under armene og løpt som f.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå