håpogtro Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Hadde aldri håpet det skulle gå så fort....den satt så og si med en gang. Etter jeg tok ut hormonspiral hadde jeg en mens hvor det ikke skjedde noe (vet ikke om jeg helt var i rute da heller). Men andre mens satt den :-) Hadde noe som jeg lurte på kunne være festeblødning ca dag 7 etter eggløsning, det var svakt, svakt rosa på papiret en gang. Hadde aldri sett det hvis jeg ikke hadde fulgt nøye med. Men så kjente jeg liksom ikke noe mer og trodde ikke det hadde skjedd noe. Og på fredag da jeg skulle ha mens kom det først litt gammelt brunt blod og var sikker på at mensen kom. Men så kom det ikke mer....og jeg testet positivt på lørdag :-) Så nå håper jeg alt står vel til der inne og at den blir hengende fast ;-) Ønsker dere alle masse lykke til videre i prøvingen !!!
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så mye!! Håper du får et flott svangerskap =)
trebarnsmamma84 Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer så masse....Lykke til med spiren....
Randis Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer! Så bra at spiren kom så kjapt. Lykke til med svangerskapet. Håper jeg kommer over på 1.trimester snart jeg og.
*Lykkeliten* Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Gratulerer da! =) Merket du noe symptomer? Har du drevet å sjekka tappen? =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå