Gå til innhold

Da tror jeg noe er i gang her.. (overflytter fra mai-klubben)


Dubros

Anbefalte innlegg

Omsider kan det se ut til at noe er på gang her. Er 13 dager over termin, og nå tror jeg at jeg sitter med rier faktisk.

 

Har ligget med murringer og vondter i hele natt, og nå på morgenkvisten har det tiltatt. Det kommer i tak ca hvert 10 min..Prøver å ikke bli for gira, det kan jo kanskje stoppe opp. Men jeg er tross alt 13 dager på overtid, så det er jo ikke helt utenkelig at det fortsetter heller...

 

Har i tillegg løpt på do flere ganger den siste timen. En tarm som skal tømme seg kanskje....Ikke alltid det kommer noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhuuuuu!!!!!!

 

Utrolig godt å høre, unner deg virkelig en fødsel igang. Virker som du fortsatt beholder den flotte roen din, og tenker nok at fødsel blir en fantastisk opplevelse.

 

Tenker masse på deg Dubro!!!! Lykke til idag:) Godt å høre at en av oss "maimammaene" er igang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det "barnkanskje?".

 

Ja, jeg er veldig rolig så langt, og bare gleder meg masse. Venter og håper at det skal tilta både i styrke og lengde...og gjerne komme litt hyppigere. Men dette kan jo ta tid, så prøver innstille meg på at dagen kan gå før det har skjedd det helt store.

 

Akkurat nå er det mer enn 10 min mellom...hmm....jaja, vi får bare se hvordan dette utvikler seg.

 

Men når det er håp for meg, er det håp for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venting er du jo best av oss alle til, så gjett om dagen kommer til å gå fort avsted! Endelig en dag som ikke er som alle de andre.. Endelig er du der, og det dagen før overtidskontrollen! Syns naturen spiller oss merkelige puss iblant;)

 

Hold på gleden, tror nok den kan gi deg uant og vanvittig mye ekstra under fødselen! Tenk at du er nærmere å få ut babyen din.....! Og gjett om jeg heier her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..ja, jeg er god på venting. Det er helt sikkert. Og det er ufattelig deilig med en dag som ikke er helt lik alle de andre. Skjønner at dette kan ta tid, men det skjer i allefall noe.

 

De har ikke tatt seg opp...Kom en kraftig og vond en her i stad, men da var det en time siden forrige, så....Jeg kan levende forestille meg at dette kommer til å gjøre ufattelig vondt etterhvert, for de få jeg har hatt har vært ganske så vonde. Sitter og puster meg igjennom dem...Men gud så gøy det er :D

 

Takk for heiingen, vet jo at du venter og lengter du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dør av nysgjerrighet her jeg. Tittet først innom her etter en impulsiv bytur med tog og det hele (noen som sier at jeg har gitt opp venting og å ta forhåndsregler? hehe)..

 

Kanksje det plutselig for avsted med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...