Engodmagefølelse Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Var hos legen på fredag og fikk vite jeg hadde mista (uke 10). Føler jeg skal begynne å blø hele tiden, men ingenting skjer. Har alle de typiske symptomene med kvalme og brystspreng, men det er kanskje bare hormoner... Noen som vet?
Dotten Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Huff da. Men vet dessverre lite om dette. Men så lenge du ikke blør.. hvordan kan da legen vite at du har mistet?? Er det en MA da.... for ved SA så blør man jo gjerne. Skal du bare gå å vente på at kroppen ordner opp, eller skal du inn til utskrapning?? Tror du bør ta en tlf til legen din igjen jeg. Litt slett behandling av deg synes jeg! Hvordan ellers vet du at det ikke er liv? Har du vært på innvendig ul og sett at det ikke er noe bankende hjerte?? Nei, håper at legen har tatt feil, siden alle symptomene dine også er på plass. Nå kan det jo også være fordi kroppen ikke har rukket å "trekke seg tilbake" og at du fortsatt er full av hcg o.l. Huff. Lykke til!
Randis Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Kan ta lang tid før du begynner å blø. Jeg bruker å ha "gravidfølelsen" lenge etter fostret er dødt. Noen dager etter at jeg har begynt å blø iallefall. Trist å høre at du mistet. Lykke til!
Engodmagefølelse Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. juni 2008 Skal inn til ultralyd i morra for å sjekke så håper å få et endelig svar da.. Vanskelig når man ikke får skikkelig svar:(
påtjukken Skrevet 3. juni 2008 #5 Skrevet 3. juni 2008 vet ikkje så mye om dette, men ville bare sei lykke til og håper du får mer svar i morgen..
Engodmagefølelse Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2008 Takk skal du ha! Ønsker egentlig bare å høre at legen har tatt feil og knøttet lever, men satser ikke på det for å si det sånn! Lykke til til deg også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå