Flo_Isak Skrevet 2. juni 2008 #1 Skrevet 2. juni 2008 Merker det at jeg sliter veldig med å få sove om dagen. Tror det har endel med varmen å gjøre. Er det flere som sitter oppe midt på natta og ikke får sove?
murmel1 Skrevet 2. juni 2008 #2 Skrevet 2. juni 2008 Ja, jeg sliter med å sove. Både pga. varmen og at jeg er så tett i luftveiene at jeg snorker og våkner av at jeg blir "kvalt" liksom.... Akkurat i dag våknet jeg av at jeg hadde veldig vondt i magen..... Men, det ble bedre når jeg fikk gått litt rundt og nå sitter jeg her:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Mja-aa ikke akkurat problemer med og sove dette svangerskapet men våkner utrolig lett og kan ligge og vri meg leeenge før jeg sovner igjen, men er plaga med kjempe tett nese om natta/morgenen og i dag begynnte halsvondtene også :-S Skal ikke være bare, bare nei..
ChellBell - har født! Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har hatt akkurat det samme problemet den site uke eller to.. Utrolig slitsomt. Jeg er lys våken kl 4 om natten For meg har det helt klart en sammenheng med varmen å gjøre, så i natt hadde jeg full gjennomtrekk slik at vi klarte å få det litt kjølig og jeg sov som en STEIN for første gang på lenge!! Ahhhh... det var deilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå