Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Leste nettopp en tråd der jeg tror jeg kjente igjen en av bidragsyterne ut i fra det hun skrev (er vel 90% sikker på at jeg har rett). Hva gjør dere om dere tror dere vet hvem en DiBer er i det virkelige liv? Nå tenker jeg på personer dere ikke kjenner så godt og bare har snakket med et par ganger, som f.eks en som jobber i en annen avdeling på jobben e.l? Forteller dere det til vedkommende i et innlegg her, en PM, neste gang dere treffes eller later dere som ingenting? Det kan jo være at det er feil og vedkommende kan jo også trekke seg unna og føle seg overvåket om dere har rett. Og hvordan hadde dere følt det om noen dere ikke kjente så godt kontaktet dere fordi vedkommende kjente dere igjen på DiB?
Northernlights Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Dette skjedde en eneste gang for min del,og da gjorde vi oss begge til kjenne. =o) Hadde ikke noen problemer med det.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Det hadde eg ikkje hatt problem med. Men no skriv eg kun innlegg som kven som helst kan lese. Hvis ho du kjenner igjen har skrive side opp og ned om sexproblem f.eks, ville eg kanskje ligget litt lavt...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg vet jo hvem som har dildo i nattbordsskuffen,hva som er det største problemet i livet til enkelte og hvor frustrerte de er over enkelte ting. Enkelte har ikke grenser for hva de skriver her med nicket sitt.
Sivalur Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Selv om noen her skriver med nick at de har dildo i nattbordskuffen så er det jo ikke sikkert at de forteller det til kolleger også?? Hvis det er meg du har kjent igjen vil jeg gjerne vite det..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Hmmm Takker så mye for innspill. Selv om mange mener det er helt greit å si noe er jeg ikke helt sikker på om jeg er tøff nok. For se om det passer seg neste gang vi treffes. Har jo bare oppdaget et par innlegg hun har skrevet og det var vanlige DiB spørsmål/svar. Vet jo ikke om hun har skrevet mye her inne og av mer privat karakter. hmm....for se on jeg klarer å mote meg opp... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå