Gå til innhold

Kjenne igjen DiBere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp en tråd der jeg tror jeg kjente igjen en av bidragsyterne ut i fra det hun skrev (er vel 90% sikker på at jeg har rett).

Hva gjør dere om dere tror dere vet hvem en DiBer er i det virkelige liv? Nå tenker jeg på personer dere ikke kjenner så godt og bare har snakket med et par ganger, som f.eks en som jobber i en annen avdeling på jobben e.l? Forteller dere det til vedkommende i et innlegg her, en PM, neste gang dere treffes eller later dere som ingenting? Det kan jo være at det er feil og vedkommende kan jo også trekke seg unna og føle seg overvåket om dere har rett.

Og hvordan hadde dere følt det om noen dere ikke kjente så godt kontaktet dere fordi vedkommende kjente dere igjen på DiB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjedde en eneste gang for min del,og da gjorde vi oss begge til kjenne.

=o) Hadde ikke noen problemer med det.

Skrevet

Det hadde eg ikkje hatt problem med. Men no skriv eg kun innlegg som kven som helst kan lese. Hvis ho du kjenner igjen har skrive side opp og ned om sexproblem f.eks, ville eg kanskje ligget litt lavt...

Skrevet

Jeg vet jo hvem som har dildo i nattbordsskuffen,hva som er det største problemet i livet til enkelte og hvor frustrerte de er over enkelte ting.

Enkelte har ikke grenser for hva de skriver her med nicket sitt.

Skrevet

Selv om noen her skriver med nick at de har dildo i nattbordskuffen så er det jo ikke sikkert at de forteller det til kolleger også??

Hvis det er meg du har kjent igjen vil jeg gjerne vite det.. :)

Skrevet

Men kolleger er ikke på dibtreff ;)

Skrevet

Hmmm

Takker så mye for innspill. Selv om mange mener det er helt greit å si noe er jeg ikke helt sikker på om jeg er tøff nok. For se om det passer seg neste gang vi treffes.

Har jo bare oppdaget et par innlegg hun har skrevet og det var vanlige DiB spørsmål/svar. Vet jo ikke om hun har skrevet mye her inne og av mer privat karakter.

hmm....for se on jeg klarer å mote meg opp...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...