Fuglehjertet Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Tenkte å starte en tråd hvor vi kunne dele positive og negative erfaringer med service når vi er gravide. Tenker egentlig på alt vi kommer borti f.eks når det gjelder stor mage/bæring etc. Håper det blir flest positive bidrag, ellers blir det for mye syting her :-) Morsomme historier er jo å foretrekke, IKKE heng ut folk/firmaer etc med navn, eller sted. Jeg kan begynne selv: POSITIV: Var på ei malerforretning der jeg skulle kjøpe maling, det syntes nesten ikke at jeg var gravid, men siden jeg hadde endel spørsmål ang graviditet/maling, kom det jo naturlig fram. Selgeren nektet sa jeg kunne få bære kvitteringen, resten kom han ut med og satte inn i bilen min :-) NEGATIV: Vi hadde levert inn en benke-oppvaskmaskin til reparasjon, og jeg skulle hente den. Jeg var høygravid, hadde 2 uker igjen til termin, og måtte BE ekspeditøren pent om hjelp til å bære den ut i bilen. Han kikket på meg og unnskyldte seg om at han hadde det travelt.... Gjett om han fikk så ørene flagra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå