Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ja faktisk, tenkte Søren ja, siden det er et relativt vanlig dansk fornavn.
fumlis og skrikerungene Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja, skjønte det:-) Er sikkert noen som heter søren klype
Patetica fåkksi Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Apropos, jeg sa til en danske en gang: "Bak deg er det en hanske" (fortsettelsenn er jo "din dumme danske"). Men han skjønte ikke hva jeg sa, så jeg måtte gjenta. -Baaaaak deg! -Hvad? -Snu deg rundt, bak deg!! -Sorry? -Glove!! There's a glove behind you! Til slutt snudde han seg, og jeg sa "din dumme danske", men den regla hadde på en måte ikke samme futten..
Desembermamma 2002 Skrevet 5. juni 2008 #8 Skrevet 5. juni 2008 Nope. _en dum danske ;-) Forresten: helt rett. Mange i Danmark skjønner ikke norsk og hører ikke forskjell på svensk og norsk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå