ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Blir takknemlig for innspill på hva vi kan skaffe i gave Ser for meg en litt "stor" nyttig ting han vil ha glede av fremover, istedet for leker jeg vet han ønsker seg akkurat nå, men det har vi ønska oss fra andre.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Stor nyttig ting han kan ha brukt for? Hum, sykkelsete/sykkelvogn til sykkelen deres og hjelm Eller trehjulssykkel. En stor lekekiste/kasse i tre, med navnet hans på
mamma til søte små Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Vi skal kjøpe trehjulsykkel til 2års dagen her:) Kan jo være en idè
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Lillegutt på 2 elsker 3hjulssykkelen sin. Det er hans heteste tips for 2-års gave iallfall.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 3hjulssykkel med sånn stor stang bakpå, slik at du/dere kan dytte han når han ikke orker el lign. Skal kjøpe det selv til Daniel. Tror det kommer til å bli en hit for han, nå som det er sommer og alt ) Jeg skal se på Toysrus, hvis ikke vet jeg at Brio har disse syklene..
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Takk for tips Trehjulssykkel har han nemlig, fikk det til jul av farfar som tok litt av på shoppingfronten Det er med sånn stang bak så vi kan skyve, han rekker akkurat ikke ned på pedalene enda. Men hvis han ikke hadde hatt ville vi helt klart kjøpt det Og med "stor" ting så mener jeg mer en ting som kanskje varer litt og koster litt, ikke nødvendigvis størrelsen Har tenkt på junior golfsett, da både jeg og pappan spiller golf, og gutten syns det er veeeeldig stas å låne våre køller De blir bare så veldig lange når han går og slår, så hvis du står litt for nære kan du risikere den kulen på skarpleggen.. Men det minste settet er fra 3-5 år, så lurer på å vente til neste år med det. Jeg vet ikke, hvis vi ikke kommer på noe annet lurt, tror jeg vi går for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå