Mamma27oggutta Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Noen som har noen gode tips? Har så vondt stakkaren:(
*ale* Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Kald drikke og is.... beste sort. Paracet kan avhjelpe verste smertene hvis det hindrer søvnen.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Varm te, vam solbærsaft/kald solbærsaft + honning.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 ta en tur til legen å skjekk om evt.halsbetennelse,halskatar,men is og kalde drikker ja,det hjelper mye,lett mat,youghurt,suppe og slike ting.
Mamma27oggutta Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Tusen takk damer!! Ut å handle solbærsaft og honning i morra tidlig! Nå sovna han akkurat, håper han får sove litt nå. Er ikke noe gøy når de gråter og har vondt:(
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Daniel var syk for en mnd siden, stakars. Hadde sår hals og var kjempedårlig. Jeg var også syk samtidig med han. Det lindret utrolig godt med varm solbærsaft + honning. Byttet på med varm og kald drikke. Innimellom tok jeg en skje honning + en stor spiseskje solbærsaft (ikke blandet ut) for å få smurt halsen skikkelig. Det hjalp utrolig godt for meg. Daniel ville ikke ha honning, så den måtte jeg bare ta oppi den varme solbærsafta. Han ble fortere frisk enn det jeg ble også faktisk.. De rir det av seg fort de små! God bedring til lille gutten din!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Kald drikke og is. Dropp alt som ikke er kaldt. Varm drikke lindrer, men gir kanongode forhold for bakteriene slik at infeksjonen virkelig får næring og både blir kraftigere og varer lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå