babyandme Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 sterke "menssmerter" og vært litt kvalm og uggen.. er nå i uke 35.. vanlig??
babyandme Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. juni 2008 Smertene kommer på kveldstid.. Jeg har termin 14juli(og litt usikker på om jeg er 34+5dager på vei ifølge babyverden eller i uke 35 som bim sier..)
1222 Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Hei! Jeg kan ikke svare deg på om det er vanlig, men selv har jeg i det siste til tider hatt tendenser til å være kvalm og uggen. er 32+5. Vet ikke helt hvor den kvalmen kommer fra, men den minner litt om den typiske svangerskapskvalmen jeg hadde mye av frem til uke 17.
Krusemynthe Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Vet ikke noe om det du EGENTLIG spør om, men ville bare gjøre oppmerksom på at det ikke er noe dilemma mellom 34+5 og "i uke 35". 34+5 betyr at du er fredig med 34 fire uker og 5dager inn i den 35., altså i din 35. uke... See? God berding.
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Menssmertene kan være kynnere. Tidligere i svangerskapet har jeg bare kjent kynnerne som at magen blir steinhard, men nå i det siste har de begynt å dra seg bakover mot korsryggen også. Kvalmen kommer mest sannsynlig av at det er et så vanvittig stort press på invollene dine/våre og da henger det ofte med at man føler seg litt uvel i tillegg. Jeg er 37+1 i dag og har hatt noen dager de siste ukene hvor jeg har vært sånn småkvalm hele dagen. Det har bedret seg litt nå de siste dagene heldigvis =) Og nå er jeg bare varm... =)
KAS.81 har født:-) Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 hei vi har termin samme dag:-) og jeg har det på samme måten. men jeg har assosiert disse smertene med kynnere. føler også endel nedpress. har vært litt plaget med kvalme de siste dagene jeg å. så er sikkert normalt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå