Gullspire 2 Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 De siste dagene har jeg begynt å kjenne noen merkelige smerter/ubehageligheter. Vanskelig å forklare ordentlig, men det føles ut som stråling/lyning som starter ovenfor skambeinet, og ut vagina (innvendig). Hele meg rykker til når dette setter igang, ubehagelig...Opplever dette flere ganger pr. dag. Er nå uke 36. Noen som vet hva dette eller har opplevd det før??
spiren_81 Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 hei. Jeg har ikke vært gravid selv, men har hørt om noe som heter kynnere.. Det er ikke det da??
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Kan være at babyen stanger mot skambenet når hodet til snuppa dultet til nedi der på slutten fikk jeg grusomt vondt! Hadde bekkenløsning i tillegg jeg da, så det ble litt ekstra ille av det.
Juniprinsen<3 Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Tror det er hodet til babyen som klemmer på noen nerver. Er helt normalt!!
Gjest Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har fått beskjed av jordmor om at den smerten kommer av at babyen treffer noen nerver i bekkenet. Det kan også eventuelt være en del av modningsprosessen sa jordmor til meg. Det gjør jo så vondt at det skal godt gjøres å ikke hyle, synes ihvertfall jeg. Er godt det ikke er en konstant smerte..!
Gullspire 2 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Takk for svar dere!! Det var egentlig det første som slo meg også, at bebisen er borti å roter med noen nerver nedi der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå