Gå til innhold

Noen som har opplevd dette, merkelig....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg begynt å kjenne noen merkelige smerter/ubehageligheter. Vanskelig å forklare ordentlig, men det føles ut som stråling/lyning som starter ovenfor skambeinet, og ut vagina (innvendig). Hele meg rykker til når dette setter igang, ubehagelig...Opplever dette flere ganger pr. dag. Er nå uke 36. Noen som vet hva dette eller har opplevd det før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

Jeg har ikke vært gravid selv, men har hørt om noe som heter kynnere.. Det er ikke det da??

Skrevet

Kan være at babyen stanger mot skambenet :) når hodet til snuppa dultet til nedi der på slutten fikk jeg grusomt vondt! Hadde bekkenløsning i tillegg jeg da, så det ble litt ekstra ille av det.

Skrevet

Tror det er hodet til babyen som klemmer på noen nerver. Er helt normalt!!:)

Skrevet

Jeg har fått beskjed av jordmor om at den smerten kommer av at babyen treffer noen nerver i bekkenet. Det kan også eventuelt være en del av modningsprosessen sa jordmor til meg. Det gjør jo så vondt at det skal godt gjøres å ikke hyle, synes ihvertfall jeg. Er godt det ikke er en konstant smerte..!

Skrevet

Takk for svar dere!!:) Det var egentlig det første som slo meg også, at bebisen er borti å roter med noen nerver nedi der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...