Gå til innhold

Hvordan ser dagene deres ut nå da?


to-søte-små

Anbefalte innlegg

Her har vi det alle tiders...

Lillegutt våkner som regel hver dag kl, 06, får da pupp og legger seg igjen. Våkner rundt klokka 08, og da må nok mor også stå opp!!

Så steller vi oss, leker på gulvet! Får pupp og grøt kl 10, sovner i sengen sin eller vi går tur rundt 10.30. Er så forskjellig hvor lenge han sover da, alt fra 30 min til 1 1/2 time. Så leker vi og koser oss enten ute eller inne, drar på besøk eller bare steller hjemme. Kl 14 er det tid for pupp og middag. Rundt 15 tiden tar han middagsluren, sover rundt 1 time som regel. Kl 17 får han litt pupp og av og til litt fruktmos! Kveldsgrøten får han kl 19, så steller jeg han før han får pupp ved sengen og sovner søtt for kvelden!! Av og til er han ofte våken om natten, mend et har blitt en vanesak!! Vi koser oss mye....hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tjaaa..rutiner har vi vell ikke helt, ennå! men prøver å få disse kurene på dagtid til samme tid, men nå har hun slutta å sove i vogna, så det blir vanskelig å gå ut! i dag ble hun så trøtt at hun sovna til slutt, men gråt litt først..

 

snuppa våkner mellom 5 og 6, og da må vi opp, tar morgenstell og etter to timer, er det tid for en lur, den har vart opp til to timer nå for tiden, så tar vi grøt, og en lur til etter tolv en gang.

 

hun legger seg kl 18, er heldigvis lett å legge, og våkner en gang om natta for en matbit. håper det gir seg med nattamminga snart, prøver å gi henne to, tre måltider for dagen, men det blir ikke så store posjoner ennå!

 

nå tenkte jeg at hun kunne leke litt på matta si, men hun har krabba under stolen min, og slår smokken i gulvet..gøyal lek, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ganske ok rutiner nå. Hun våkner kl 5 men vi står ikke opp før ca 6. Tar morgen stell og koser oss i stua. Spiser grøt kl 8 og sovner etter det. Sover 1-2 timer...

 

Så går vi ut en tur og hun sovner i vogna kl 12 ca og sover 2 timer. Så kan mamma sole seg litt :o)

 

Hun har og en kort lur rundt 16 på ca 30 min til 1 time.

 

Er ute eller inne og leker og koser frem til 18 da er det kvelds grøten også et lite bad annen hver dag etter det. Hun sovner omtrent alltid rundt 19. Har sovnet 19 i et par mnd nå.

Natt pupp kl 24....og igjen rundt 5.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde gode rutiner inntil dette varme været slo til.

her våkner den minste i 6-7.30 står opp og morgenstell. pupp. vekker broren morgenstell på han. da leker babyen på gulvet( drar seg rundt eller åler rundt) drar i b.hg til klokka 9.30. da drar vi enten på sull( baby sang) tur trening eller kafe besøk. spiser grøt før vi dra på aktiviterer. henter broren i b.hg hjem lager middag. babyen ligger på gulvet å leker frem til middag. koser oss frem til legging.

sover ca 1 time på dagtid men har mange korte lurer i løpet av dagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...