Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hei hei! Er formen bedre? Lurte på om du vet om det blir gutt eller jente jeg...) Du har vært på ul nå?
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Heia formen er like dårlig som alltid desverre, men jeg holder ut og tar en dag av gangen. Vet ikke kjønnet enda, har ikke fått time til ul før til fredag som kommer Men håper selvfølgelig på å få vite det da
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Hehe jeg vet ikke hva jeg tror lenger jeg hadde en periode hvor jeg var sikker på jente og en hvor jeg var sikker på gutt.. Nå har jeg ingen følelse på hva det kan være lenger Blir utrolig spennende å se! Babyen er så aktiv nå at det er helt utrolig, lurer sånn på hvem det er som svømmer rundt inni der..
Monajenten Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 Så spennende:-) Gleder meg til å få vite:-D Og du må selvsagt føde på termin, på monamor sin bursdag:-D
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2008 Så spennende da! Tror også du får en rosa til:O) Gleder meg til å få vite det! )
Gjest Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 Hihi, ja vi får vente å se kommer sikkert til å skrike det ut her inne når jeg har vært på ul hehe..
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. juni 2008 Da må vi bare følge med her.. hehe...) Lykke til videre med kvalmen hvertfall..
Mamsen87 :) Skrevet 1. juni 2008 #9 Skrevet 1. juni 2008 Mami.. De svømmer ikke i magen! Heh.. Nei.. Jeg tror det er en blå en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå