gerd Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Jeg har bestilt i nantes stoff beige. Klarer jeg å holde denne ren med tre små barn? Den er lys, men stoffet er jo sterkt....eller er jeg helt på jordet?
meg & to små vampyrer Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 Jeg har sofa fra Bolia. Men ikke det stoffet. Vi har en Orlando sofa med et mørkebrunt stoff. Husker ikke hva det heter. Det vi har er lett å vaske søl av selv om det er stoff.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Kjenner ikke til tekstil (?) sofa fra Bolia, men jobber i møbelbutikk og vi selger ofte med impregnering til tekstilmøblene. Når den har fått herdet over natta eller så er det litt som å helle vann på en appelsin - det meste preller av. Anbefales uansett )
gerd Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Takker. Kjøpte med både impregnering og rensemidel så det går vel bra da får jeg tro....
litenjente-litengutt Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Vi har sofa fra Bolia med alcantar stoff... den kan jeg faktisk søle mye på,deretter hente en våt klut og tørke av...da går flekken/e vekk...så her ser det ut som vi har en helt ny sofa selvom den er 2 år gammel...helt genialt...og vi har den i beige:) Så jeg anbefaler på det sterkeset alcantara.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå