De tre gull Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Noen som vet om det finns 3d UL i Bergen? Hva det koster ?? Noen som har noen kommetarer til 3d UL??
EnergiVenterJente Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Du kan ta 3d bilder på majorstuaklinikken i Bergen, se nettsiden deres for mer informasjon om når det er anbefalt. Ska selv i begynnelsen av juli, og har hørt mye postivt. Prisen er 1200, da får du med en cd rom + bilder. Har hørt mye positivt:)
De tre gull Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 1200 kr??!!??!! Det var dyrt!! Får tenke litt på det.. Diskutere det i heimen og visakortet til min mann,,He he
EnergiVenterJente Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja det koster! Har bestemt oss for å unne oss det..Når har du termin?? Du får be din mann dra viskortet, så ordner det seg nok:)
De tre gull Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2008 Har termin 16 okt.. Må nok snakke litt med min mann. Eg sa til han at det sikkert ikke kostet mer 500 eg. Ja ja finner vel ut av det. Kanskje vi kan vente å se om det mer igjen etter ferien.. Når har du termin?? Vet når i svangerskapet det er best å gå ??
Cathrine 85ogEmil Skrevet 1. juni 2008 #6 Skrevet 1. juni 2008 Anbefaler 3d på d høyeste....var på majorstueklinikken i bergen:) en helt utrolig opplevelse:)har bilder på profilen min hvis dere vil se:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 1. juni 2008 #7 Skrevet 1. juni 2008 de på majorstua var superflinke...men får ikke dvd hvis du er under 20uker....finnes en rett ved bystasjonen også..kostet 850 der...det var den billigste vi fant
EnergiVenterJente Skrevet 1. juni 2008 #8 Skrevet 1. juni 2008 Har termin 20.oktober, og skal ta 3d før jeg reiser på ferie, så har fått time i begynnelsen av juli. På nettsiden anbefaler de mellom uke 24 og 34, men ville ikke ventet helt til 34..Ligger ganske likt an i løypen vi da..Er det førstemann hos deg?? er vår første
Ønskebaby08*12 Skrevet 2. juni 2008 #9 Skrevet 2. juni 2008 Jeg skal ta 3D UL på Majorstuaklinikken. Det koster litt, men forhåpentligvis er det verdt pengene, og et minne for livet. Vet jo ikke hvor mange ganger jeg skal ha en baby i magen... Tror at Volvat også tar 3D UL, men har hørt mer positivt om Majorstuaklinikken. Ihvertfall, da jeg snakket med de anbefalte de å ta mellom uke 27 og 29, da blir visst bildene best. Men, mankan selvfølgelig ta både før og etter også. Men, etter at babyen har snudd seg ned i bekkene, er det både trangt, og bildene blir dårligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå