Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Hvor havner de klærne da? Havner de hos noen som virkelig trenger dem? Har pakket vekk masse fine klær etter meg selv nå, og håper virkelig de havner hos noen som virkelig trenger dem.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Aner ikke hvor det blir av. Men har sett flere ganger at folk tar ut klær fra containere. Frekkere enn lusa er sånne folk.
It's all about me Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 Er det ikke Fretex som selger disse klærne da........eller er jeg helt på bærtur?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jeg skjønner ikke at sånne folk kan bli betegna som frekke. Folk som gir vekk klær _gir_ dem jo vekk, og taper ikke noe på det. Så UFF/fretex får inn færre klær, men da har i alle fall noen som kanskje har veldig dårlig råd fått noen nye klær. Fretex er faktisk ikke så billig.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Men Fretex drives jo av Frelsesarmeen, så jeg går ut i fra at de bruker overskuddet til å drive sitt arbeid?? Det er jo ikke alle klærne som selges, de gir jo bort endel klær og utsyr også, til dem som trenger hjelp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå