rampejenta - ny spire Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 vi gifta oss i utlandet 19 mai.. og skal ha en liten middag for 16 gjester.. og så en på følgende venne fest.. hvis vi får tak i lokale skal vi prøve å få det til 28 juni.. men hva skal jeg servere.. tenker at jeg må ha en 3 retters.. men hva skal stå på menyen... svine steik er jo godt men VELDIG vanlig kanskje... hjelp meg da:: hva hadde dere/skal dere ha???
Galskapens overhode Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 her serveres oksestek til middag og sjokoladefondant til dessert.. Pris 220,- pr pers inkl kaffe til kakene
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 2. juni 2008 #3 Skrevet 2. juni 2008 vi skal ha en veldig vanlig meny da, så det er kanskje ikke mye hjelp i dette men skal ha en "bondemeny" salat og skinke til forrett kalvestek med poteter og grønnsaker til hovedrett tilslørte bondepiker til dessert
rampejenta - ny spire Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. juni 2008 dytter... vil ha flere menyer
rampejenta - ny spire Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. juni 2008 da har kokken min gitt meg ett menyforslag: forrett: arparges og kamskjell med knall gul saus middag: lammesteik med fløtegratinerte poteter og grønnsaker Dessert: hjemmelaga daim iskake
Kosemamma´n Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Vi hamstrer svinefileeter i Sverige, og griller stort med masse godt tilbehør som våre kokke-onkler lager. Kanskje litt harry med grilling?! Uansett; "grisedigg" mat, he he... Men vi gjør ting så enkelt som mulig da, -liker ikke masse stas!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå