Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 For min del er det jævla irriterende at jeg skal betale like mye kvadratpris for klær, mat, drikke pga at jeg har stelt pent med kroppen min!! Det betyr også at jeg er årsak til mye mindre CO2 utslipp enn hva fetisene er:! Noen som er enig her da?
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #3 Skrevet 1. juni 2008 ikke gi HI noe reaksjon på innlegget.. en dag går disse "fetis-forfatterne" lei... er jo kun for å provosere!
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Jasså har fetisene organisert seg her inne? Hi.
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #5 Skrevet 1. juni 2008 så leit at du ikke gir opp, stakkars deg.. et spm. hvor mye kjeder du deg for å lage sånne utrolig patetiske innlegg lurer jeg bare.. jeg undres noen gang om alle som skriver her inne skal bli eller er foreldre.. jeg trodde.. eller, jeg håpet iallfall, at voksne mennesker klarte å vise mer respekt for hverandre en dette... men det ser ut til at det er mange som ikke greier det.. og det er litt synn igrunn.. måtte du ha en fin kveld.. håper du etterhvert tenker deg litt mer om når du skriver innlegg som dette.. at det faktisk virkelig kan såre mennesker som leser her inne uten å se dette som en spøk.. og nei, jeg er faktisk ikke overvektig, selv om du gjerne må tro det nå.. mitt forhold til min kropp er heller ikke godt, selv om jeg ikke er feit, og synes det er veldig leit at man bruker barnimagen til å lage innlegg som kritiserer folk for hvordan de ser ut.. vel, det var en liten tanke fra meg.. tror ikke den blir tatt på alvor uansett desverre..
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 heyyyyy.. prøver faktisk å ha en konstruktiv diskusjon her uten at følelsesbetonte tjukkiser skal kommer her å besudle innholdet i diskusjonen!! Dette er et alvorlig tema og da trenger du faktisk ikke å komme her med selvbebreidelse eler forsvar mot de det gjelder!! hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå