Gå til innhold

Oss som venter EL etter SA..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en SA og det ser endelig ut som jeg er ferdig med blødningen. Jeg har tenkt til å prøve før tr kommer igjen om mulig - begynner derfor og teste fom imorgen,,,men "antar" at fruktbarhetsperioden er om ca 14 dager. Er det fler enn meg her? Kunne vært hyggelig og "ta følge" med noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har også nettopp hatt SA, men er ikke ferdig med blødningen ennå. (begynnte for alvor fredag morgen, så har vel noen dager igjen). Er litt i tvil ennå om vi skal prøve før tr, fikk beskjed av både fastlege og gyn. at man bør vente 2-3 menssykluser. Lettere segt enn gjort.... Sa legen/gyn noe om det til deg? Ser at noen sier at det er bare til å kjøre på... Har mest lyst til det, men vil jo heller ikke miste flere ganger :/

Skrevet

Hei du,

 

Jeg hadde ingen utskrapning eller MA, så kroppen min ordnet opp selv. Ved kontrollen sa legen at alt var ute og ettersom kroppen "reparerte" seg selv så var det ingen ting i veien for at vi ikke kunne prøve igjen før tr. Jeg har begynnt å teste idag, men hater de billig testene - sist fikk jeg aldrig utslag på el, men ble gravid alikelvel så skjønner ingenting. Hadde vel vært litt skeptisk om jeg hadde fått utslag idag, men om jeg får det om 1-2 uker, da kjører vi på :) Jeg spurte legen om det var noen større risiko å få sa to ganger på rad om man ble gravid før tr og hun mente at det ikke var fakta - MEN hun sa at det er vanlig å ha også to sa, sånn at jeg skulle være oppmerksom på det. Jeg tar sjansen og prøver alikevel. Hun presiserte derimot dette med at kroppen min som reparerte seg selv. Hva med deg? Hadde du MA eller utskrapning?

Min blødning varte i akkurat en uke!

 

Skrevet

Hei :) Jeg mistet i SA 16.Mai. Er ganske sikker på at jeg har EL nå(Har EL-smerter og EL-slim). Legen sa til meg jeg burde vente 1 menssyklus. Men jeg og sambo har sex som vanlig og vi gidder ikke og bruke noe slags form for prevansjon nå..Har også hørt man er veldig fruktbar etter SA/MA så jeg lar ikke kjangsen gå ifra meg ;)

Skrevet

Hei!

Jeg slapp utskrapning, var ikke kommet så langt (6+2). Etter ul sa gyn. at mesteparten var ute, men det viste seg å ikke stemme :o( Men håper det kommer seg nå! Rart å tenke på at jeg var gravid i forrige uke...

Når det gjelder billig-el-tester så fikk jeg heller aldri dreisen på det.

Gav det opp og ble gravid :o)

Blir spennende dette da!

 

Skrevet

Stå på, det hadde jeg gjort og :) Krysser fingrene for deg :) Stemmer det da at du har fått el ca 2-3 uker etter at du var ferdig å blø? For du har ikke fått tr etter sa ikke sant?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...