Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Til å kjenne spakr der inne fra Å til at magen begynner å vokse Og til vi skal fortelle til ALLE at nå er det virkelig vår tur ååååå, jeg gleder meg til å kjøpe småting, og større ting til babyen Å til å vite om det er gutt eller jente der inne... Er sååååå mye jeg gleder meg til, det er så gøy :0) Måtte bare dele det med noen!
Skatt i magen :) Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Jeg også Så gullet idag for andre gang, HELT utrolig!! Fikk med meg noen fine bilder av gullet som vokser inni meg En liten bebis på 4 cm lang fra hode til rumpen Jeg er 11+1 idag, termin 23.Desember Var iallefall en aktiv liten krabat inni meg, hehe, sprella som bare det på ultralyden Kjøpte vippestol idag, MÅTTE bare ha den, ikke lenge før jeg begynner å handle andre ting heller Gleder meg til jeg får rede på kjønn Åhh, det er en sååååå herlig følelse å være gravid!!!
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2008 Har så fryyyyktelig lyst til å kjøpe noe jeg også men skal vente til ul dagen før fylte 12 uker før jeg kan tillate meg å kjøpe det første Blir vel bare en body eller noe i første omgang! men det kløøøøør i fingrene Jeg elsker å være gravid!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå