Anonym bruker Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Må bare spørre om noen har tatt bikinivoks? Brasiliansk voks? Kan noen forklare litt om det? Hvordan gjorde de det, og var det flaut? Og det viktigste, hvor lang tid tok det før håret vokste ut igjen? Noen som har tatt laser da? Sliter med kraftig hårvekst. Har bare hår der jeg skal ha det, men det kommer jo så fort!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2008 #4 Skrevet 2. juni 2008 Har aldri gjort noen av delene men samtidig med at jeg dytter så kan jeg nevne min forståelse av hårfjerning. Brasiliansk voks har jeg sett at de har gjort på tv (var det ikke i det kjærlighetsskolen med hun sexologen som det bare ble en sesong av tror jeg). Da lå de på en slags benk med håndkle over. Behandleren smørte voks på, la på strip og dro av. Det så VONDT ut! Men jeg kan ikke tenke meg at det er flaut, dvs litt flaut er det sikkert hvis man er av den veldig sjenerte typen, men de som driver med dette er jo som regel proffe da. Sies vel at man vokser på ny etter ca 4 uker så da har jo håret blitt langt nok til at voksen får tak igjen. Laser kan man kun ta på de hårstråene som er mørke. Dette gjør vondt og er tidkrevende - og er vel noe som helst gjøres på ansiktshår og ikke på f.eks. legger.. Går også an å ta elektrolyse på ansiktshår, det skal visst også på gå lyse hår, men gjør VONDT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå