Karomamma Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Det var moro!! Konsert med Malin, Nissa Nyberget, Kari Svendsen og barnekor. Kongens Garde-oppvisning (Karosnuppa mente hun kjente dem alle sammen for hun har jo vært på slottet må vite....), gjøglere, musikk, dansing, ponnier og mye gøy!! En sliten gjeng dumpet ned på plenen hjemme i ettermiddag og da måtte vi ha vann i det lille bassenget så lillemor kunne "fømme" litt... Fy flate så varmt det er!! Jeg sitter på verandaen i singlet og SVETTER.... Ja ja., det er vel ikke lov til å klage Ha en fin uke, alle sammen!
♥Snulder Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Åååå det hørtes ut som en flott dag!! Vi har vært i kirken i dag vi... og det er jammen meg utflukt nok for en stressa Snuldergjeng;=) Glemte å se over 17 åringens antrekk... regnet med at han klarte å kle på seg det jeg hadde lagt frem til ham. Stresset som jeg var så sjekket jeg ikke skotøyet hans... Så han stilte i kirken med dress, slips og skate-sko;=)
Karomamma Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Ha ha, så lenge skosålene hans ikke smeltet så er vel alt greit?
♥Snulder Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 ;=)...ja da... og det er ganske artig med en familieklovn... Leah satt på fanget mitt og studerte broren sin.... "Leah fin hun... Kittan tygge koer.."(Christian stygge sko) Helt klart en liten kvinnes syn på detaljer.... for de andre brødrene OG Snuldermannen så det ikke engang;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Kan tenke meg det var moro ja:-) Hadde vært moro å vært der, men vi var jo i dåp igår.... Men en annen gang! Det er jo så mye vi gjerne vil, men tiden strekker rett og slett ikke til noen ganger. Skulle ønske døgnet hadde 6 timer til, minst! Så kunne man fått med seg litt mer:-) Og Snulder, enhver fyr på hans alder, med respekt for seg selv, går med sånne sko, selv til dress og hvit kappe;-) Men jeg kan tenke meg følelsen din da.............fniiiiis.....................;-D
Reveenka Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Klart at det er sånt som damer ser! Men tror ikke han er den eneste gutten i den alderen som går med tygge koer.... c",) Husker da jeg så datteren(12-13 år den gangen) til en venninne 17 mai for 12 år siden: Nydelig oppsatt blondt, krøllete hår, bunad - og svarte armyboots...........................................................
Reveenka Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Barnefestival hørtes toppen ut både for store og små - og med det været vi har om dagen var det nok deilig å få fømme litt etter en svett dag med gardister og ponnyer og andre rariteter c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå