Gå til innhold

Dere som har hatt bekkenløsning ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... er det noe håp om at en kan slippe unna dersom man hadde det i første svangerskap tro? Noen solskinnshistorier der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk bekkenløsning under fødsel på nr 2...

Han satt fast ved skuldrene (var nesten 5,3 kg) og JM/sykepleier/lege måtte presse på bekkenet mitt så det smalt flere ganger for å få babyen ut..

Så det var absolutt nytt for meg å ha bekkenløsning med nr 3..

Fy faen i helvete for noe dritt.. Ble hardt rammet også, så det blir uaktuelt med fler... Tar ikke sjansen...

Skrevet

Jeg hadde bekkenplager i første svangerskap. Det er blitt enda verre i dette... :(

Skrevet

de sier det er mulig, men det skjedde ikke med meg i alle fall...Men det er mulig å forbygge ganske mye dersom man er bevisst hva man gjør. Så sånn sett kan man klare seg rimelig bra.

Skrevet

ja, jeg hadde veldig bekkenløsning i 2. svangerskap. Med nr 3 begynte jeg tidlig i behandling og klarte meg rimelig bra. bekkenbelte og avlastende sittepute er flotte ting!!

Skrevet

Jeg var mer plaget med nr 1 enn jeg har vært med nr 2 :o) Er generelt bedre trent i hele kroppen denne gangen enn det jeg var med nr 1 og har ikke butikkjobb med tunge løft som jeg hadde da. Så godt som ikke noe plaget denne gangen - DIGG :o))))

Skrevet

bekkenløsning er noe drit.. kjenner jeg nesten ikke orker å skrive om det engang. fikk bl med nr 2 FØR testen ble positiv, og testen ble positiv FØR ikm. hadde JÆVLIG vondt HELE J... svangerskapet, ble invalid og la på meg MYYYYYE som gjorde vondtene enda verre.

ble satt igang før termin pga jeg fikk lammelser pga bekkenløsningen :(

hadde bl i slutten av svangerskap nr 1, så ja, ble mye verre med nr to

Skrevet

Håper jeg slipper denne gangen.. Var ILLE sist.. :(

Skrevet

Bare tunge regnskyer her i hvertfall..

Første fikk jeg BL i uke 17..

Andre fik jeg BL i uke 6-7.. Gikk til behandling fra uke 13, sykemeldt fra uke 18..

Skrevet

Aykemeldt fra uke 25 med første

Skrevet

Det var mest skyer på himmelen ser jeg ja :( Får håpe kroppen bare spiller meg et puss og jeg ikke gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...