Gå til innhold

Hva syns dere om Jan Thomas og programmet hans?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker programmet hans, så jeg er STOR fan av det han gjør. Syns han er så flink til å la andre føle seg vakkre, selv oss som er "nomale" ikke høyt opp i kjendis verdenen. Mange sier bare æsj han er HOMO, Jeg tenker hva så. Han er jo utrolig dyktig og så energisk! Jeg kunne tenkt meg å besøkt hans salong og fått meg en hårklipp eller hjelp til å finne klær, eller rett farge nyanser til make up etc. Prøver og få min mann til og gi meg en hårklipp eller noe til min 30 års dag som er i mars. Hvor ofte prioriterer vi husmødre oss litt ekstra? Som regel går det først til barna, så til felles kassa. Jeg skrev et lite fan brev til han for en liten stund siden og han imponerte meg og gi meg svar på 4 dager fra jeg sendt mitt brev til han. Det beviser bare at bryr seg om det han gjør og i tillegg er bare så vennelig! Jeg ble i alle fall kjempe glad. Jeg vet at mange ikke liker han, det repekterer jeg! Men jeg ser ingen grunner til å misslike han!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noe imot han som person, han er helt greit nok han. Jeg synes derimot ikke de er så veldig dyktig på salongen - og jeg har vært der noen ganger, fins mange bedre steder å dra.

Skrevet

Han virker veldig profesjonell osv, men i dag så jeg programmet for første gang... virket så dumt da:P Ble litt flau når han og "kjæresten" diskuterte alt og ingenting, for det hørtes så dumt ut....

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...