*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2008 #1 Skrevet 1. juni 2008 Om 1 time og 17 min(ca) har jeg 100 dager igjen til termin. Og forhåpentligvis mindre enn det tils vi alle får se prinsessen i magen=) Hvis derer lover å ikke fortelle det kan jeg fortelle at navnet på jenta blir mest sannsynelig blir Chiara(Kiara) litt usikker på hvordan vi skal skrive det.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2008 #2 Skrevet 1. juni 2008 Ja kjekt å telle på to sifret dager hihi:) Gleder meg også til det. Men er enda 43 dager igjen til det.. Men er halveis i morgen, og er ett mål det også. Akkurat som jeg til nå har telt opp til uke 20 og nå kan jeg telle ned til uke 40 haha:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juni 2008 Hehe ikke sant. Men kan trøste deg med at tiden går mye kjappere fra uke 20. Vet ikke hvor disse 6 ukene har tatt veien=) Så koselig å være halvveis imorgen. Syntes det var stort det å=) Da kan man snart begynne å tenke at man har vitet at man er gravid, lenger enn hva man har igjenn til termin=)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Ja ikke sant.. Så skal jeg ta k.snitt så vet jo at jeg ikke kommer til å gå på overtid.. Så har jo mindre enn 20 uker igjen sånn egentlig hehe:)
temine Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Så artig:) Min svoger har akkurat fått seg en italiensk kjæreste som kommer på besøk til helgen. Hun heter Kiara:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2008 Så gøy, Ja Chiara er er veldig vanlig navn i Italia har jeg intrykk av(med den stavemåten i hvert fall) Følses deilig og rart at idag er det mest sannsynelig ikke mer en 100 dager til vi får treffe lillesøster i magen. Ønsker dere alle lykke til i svagnerskapene og håper dere koser dere i varmen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå